In een wereld waarin we overspoeld worden met visuele informatie, ligt er een enorm potentieel bij audio. Dit is dan ook het meest krachtige instrument wat marketeers tot hun beschikking hebben. Maar hoe zet je dit strategisch in voor jouw merk? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 28 januari
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
VRAGEN DIE BEANTWOORD WORDEN
Niels de Jong neemt je tijdens deze online clinic mee in he begrip ‘sonic branding’. Tijdens deze clinic worden de volgende vragen beantwoord:
- Wat is muziek?
- Wat doet muziek in het brein van de luisteraar?
- Hoe (en wanneer) werkt muziek voor je merk?
- Wat is toekomst van sonic branding?
VOOR WIE?
Ben jij een strateeg, CMO of marcom-manager en wil je bouwen aan een sterk merk? Dan is deze clinic zeer interessant voor jou.
OVER NIELS
Niels de Jong is mede-oprichter van TAMBR. Hij studeerde rechten in Leiden, werkte in de financiële dienstverlening en werd opgeleid tot klassiek pianist. Na een tweede loopbaan in de creatieve industrie helpt hij nu merken met de strategische inzet van muziek en geluid.
AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream