Prijzen hebben vaak een emotionele en rationele invloed. Hoe heeft een prijs invloed op de productverwachting, -voorkeur en -beleving? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 8 december
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic krijg je inzichten uit neuro-onderzoek, ontvang je tips & tricks over een effectieve prijsvoering en -communicatie én ontvang je waardevolle kennis waar je als marketeer direct mee aan de slag kunt gaan. Je leert hoe prijzen impact hebben op het brein én hoe je hier als marketeer gebruik van kunt maken.
Voor wie?
Voor marketeers en communicatieprofessionals die meer willen weten over de invloed van prijzen en hoe je van deze kennis gebruik kunt maken voor een effectievere en efficiëntere prijsstrategie.
Over de sprekers
Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met een kleine tien jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI (brain scanning) van begin af aan de basis vormde.
AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream