Een merk is nooit volledig af. Eens in de zoveel tijd is een merk toe aan een opfrisbeurt oftewel rebranding. Maar hoe begin je hiermee en welke stappen zet je? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 26 november
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
Onderwerpen die aan bod komen
Tijdens deze clinic wordt de bedrijfskundige en operationele kant van rebranding belicht. De volgende onderwerpen komen aan bod:
- De rol van branding in de business strategie
- Redenen om te rebranden
- Gouden regels van rebranding
- Organisatie en implementatie
Voor wie?
Is jouw organisatie toe aan rebranding of binnenkort toe hieraan? Of wil je meer weten over dit interessante onderwerp? Dan is deze iets voor jou.
Over de sprekers
De sprekers zijn client partner Arjan Kapteijns MM RM en senior programma manager Niek Fransen van VIM Group. VIM Group is gespecialiseerd in de ondersteuning van organisaties bij de executie van complexe rebranding programma’s en de implementatie van state-of-the-art merk technologie. VIM Group begeleide in de afgelopen jaren meer dan 2000 nationale en internationale rebrandings voor organisaties zoals o.a. Vattenfall, Volkswagen, ING,Nouryon, Geldmaat en Renewi.
AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream