Met deze samenwerking helpen ze de klantenservice van DVLA naar de cloud.
Europa’s marktleider op het gebied van cloud contactcenter technologie, Content Guru, heeft zijn nieuwe samenwerking aangekondigd met de vooraanstaande Britse managed-serviceprovider Wavenet. Deze samenwerking maakt deel uit van Content Guru’s strategie om te integreren met hoogwaardige partners in diverse belangrijke markten.
De nieuwe alliantie van Content Guru en Wavenet is ontstaan vanuit een gedeelde missie om de beste omnichannel communicatietechnologie te leveren aan organisaties. Met meer dan 15 jaar ervaring in het leveren van Contact Center as a Service (CCaaS) aan organisaties in elke sector, van gezondheidszorg tot financiën, breidt Content Guru zijn wereldwijde activiteiten uit om te voldoen aan de snelgroeiende vraag naar cloudgebaseerde omnichannel en customer experience oplossingen.
Content Guru is een vertrouwde leverancier voor elke organisatie die hun aanbod van contactcenters en klantervaringen transformeert, en is een perfecte match voor Wavenet, dat gepositioneerd is als een innovatieve, gevestigde en gerespecteerde leverancier van telecom- en technologieoplossingen.
Dankzij de geavanceerde oplossingen van Content Guru worden haar klanten in staat gesteld om de ongekende druk van piekbelastingen te doorstaan. Deze klanten zijn onder meer de National Health Service (NHS), UK Power Networks en Rail Delivery Group. Ondertussen heeft Wavenet klanten, waaronder DVLA, NHS en National Lottery Heritage Fund, uitgerust met ultramoderne oplossingen om hun activiteiten te verbeteren.
Philip Grannum, Chief Commercial Officer bij Wavenet: “Wavenet is verheugd om Content Guru aan boord te hebben als partner naast enkele van de beste technologieleveranciers ter wereld. We zijn er trots op dat we de allerbeste data-, spraak-, contactcenter-, IT- en technologiediensten leveren aan meer dan 8.000 zakelijke en mkb-klanten, en we kijken uit naar wat we kunnen bereiken met onze gecombineerde expertise.”
Wavenet heeft aangekondigd dat het is geselecteerd door het Britse Driver and Vehicle Licensing Agency (DVLA) om het contactcenter van DVLA te transformeren met behulp van de storm® cloudoplossing van Content Guru. storm zal de DVLA in staat stellen om de visie van een uitzonderlijke klantenservice-ervaring te realiseren. Hierbij moet worden gedacht aan het implementeren WFO oplossing, uniforme communicatie en volledige PCI-DSS-compliance voor veilige betalingsverwerking.
Martin Taylor, plaatsvervangend CEO en medeoprichter van Content Guru, voegde toe: “De synergie tussen Content Guru en Wavenet en de gecombineerde 35 jaar ervaring van onze bedrijven, maken ons ideale partners om de beste contactcenter oplossingen te leveren aan organisaties. Door met Wavenet samen te werken, kan ons toch al aanzienlijke klantenbestand verder groeien. Dat de DVLA zo’n groot contract heeft gegund om zijn contactcenter te digitaliseren, getuigt van de kracht van de propositie van ons partnerschap. We zijn erg enthousiast over het gebruik van onze storm-oplossing door de DVLA en vele andere organisaties, terwijl we onze samenwerking met Wavenet verder ontwikkelen.”