Op het gebied van digitale marketing zijn B2B organisaties bezig met een inhaalslag ten opzichte van B2C organisaties. Enkel online marketing is niet meer voldoende. Marketeers zullen verder moeten kijken en slim gebruik moeten maken van (klant)data. Leer hierover tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 25 juni
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Te volgen via live-stream
Wat kun je verwachten?
Tijdens deze clinic worden de trends en ontwikkelingen binnen B2B organisaties besproken met daarbij inspirerende voorbeelden van succesvolle B2B organisaties. Ook wordt er verteld hoe je slim gebruik maakt van klant data om te klantbeleving te verbeteren en vervolgens nieuwe digitale service proposities ontwikkeld.
Deze clinic wordt volledig in het Engels gegeven.
Over de spreker
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en salesmanagement posities vervuld.
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 09:30 tot 11:00 uur en is te volgen via een live-stream.