Hoe kun je klantgedrag (positief) beïnvloeden en je bedrijfsresultaat maximaliseren? Dit kun je doen door funnels te (her)ontwerpen vanuit gedragspsychologie. Hoe je dit kunt aanpakken leer je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 25 juni
Tijd: 14:00 – 15:30 uur
Te volgen via live-stream
Wat kun je verwachten?
In 1,5 uur leer je wat je moet doen om mensen te beïnvloeden ten voordele van het bedrijfsresultaat en hoe je gewenst gedrag creëert. Dit wordt op een praktische wijze gedaan aan de hand van een stappenplan die je zelf ook kunt gebruiken.
Voor wie is deze clinic bedoeld?
Deze clinic is voor zowel marketing-, sales-, communicatie- en online professionals als eigenaren en beslissers.
Over de spreker
Pieter Jan Troost is strateeg en persuasion designer. Hij heeft maar één doel: meer resultaat. Hiervoor past hij principes uit gedrags- en overtuigingspsychologie toe op het design van bedrijfsstrategieën, websites, online campagnes en apps. Pieter Jan werkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit voor zowel B2C als B2B producten en diensten. Op dit moment werkt hij als Chief Product Officer aan de scale up iBuyflowers.com, een online B2B bloemen marktplaats in de Verenigde Staten.
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 14:00 tot 15:30 uur en is te volgen via een live-stream.