De 2e aflevering van het Klantcontact Café, dé talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België, is een feit. Vanaf donderdag 29 april j.l. is de uitzending online te zien op de website van het Klantcontact Café!
Te gast zijn Martijn Franssen van KPN (Director of Digital Transformation), Sandra van Maarseveen van Eneco (Manager Customer Care & Operations) en Leslie Cottenjé van Hello Customer (CEO).
Roelof Hemmen interviewt op een leuke en scherpe manier de tafelgasten over de ontwikkelingen op het gebied van ‘Digitale transformatie in klantcontact’. Hoe ver zijn KPN en Eneco met het digitaliseren van hun klantcontact kanalen en zijn klanten hier wel zo blij mee? Zorgt het robotiseren van klantcontact niet voor minder empathisch klantcontact en het verlies van klanten en/of werkgelegenheid? Of biedt het juist kansen voor klanten en bedrijven? Wat zijn de risico’s, lessons learned en welke mooie praktijkvoorbeelden zijn er reeds? En hoe kijken ze hier in België tegenaan? Je ziet en hoort het allemaal in deze nieuwe aflevering van het Klantcontact Café!
Over de talkshow
Het Klantcontact Café is een online talkshow in herkenbaar tv format en is bedoeld voor iedereen die zich bezig houdt met (of geïnteresseerd is in) onderwerpen op bestuurlijk niveau binnen klantcontact omgevingen in Nederland en België. Beide landen hebben een onophoudelijke groeiende overlap aan netwerk (en dienstverlening) en zijn met elkaar verbonden door het Nederlands taalgebied. Roelof Hemmen, voor veel Nederlanders een bekende journalist en uitstekende presentator, is de talkshow host. De afleveringen duren ongeveer 45 minuten en er zijn verschillende tafelgasten. Separaat, maar aanvullend op de talkshow afleveringen, worden er ook diepte-interviews gehouden met de verschillende tafelgasten. Deze aparte ‘topic stories’ zullen naast de talkshow zelf op de website van Klantcontact Café te zien zijn.