Het sturen op merkvoorkeur kan leiden tot enorme groei. Bedrijven zoals Nike, IKEA en Cool Blue blinken hierin uit. Zij ontwikkelen producten op basis van de voorkeuren van verschillende typen klanten. Dit zorgt ervoor dat zij harder dan de concurrent groeien.
Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School ontdek je hoe je een data gedreven en klantgerichte groeistrategie ontwikkelt door te focussen op merkvoorkeur.
Datum: 9 juni
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Te volgen via live-stream
Onderwerpen die aan bod komen
- Ontdek het bijzondere verband tussen merkvoorkeur en marktaandeel
- Wat de vijf pijlers zijn onder merkvoorkeur?
- Hoe je van klanten zonder voorkeur, klanten met voorkeur maakt
- De meest effectieve weg naar groei bepalen via de Tree of Preference
Deze clinic zit vol met inspiratie, praktische tips en tools waarmee jij met jouw merk ook een winnaar kunt worden en duurzamer en betekenisvoller kunt groeien.
Voor wie?
Deze clinic is bedoeld voor zowel B2B als B2C marketeers die geïnteresseerd zijn hoe je een slimme, data gedreven groeistrategie ontwikkelt en hoe je meer kracht uit je merk kunt halen.
Over de spreker
Ed Stibbe is een merk- en marketingexpert met ruim 30 jaar ervaring als adviseur en CEO van internationale, toonaangevende en prijswinnende merkadviesbureaus als o.a. Lintas, Lowe, en DraftFCB. Hij is medeoprichter van het Brand Preference Center, een marketingadviesbedrijf dat organisaties helpt met de ontwikkeling van factbased en klantgerichte groeistrategieën. Daarnaast is hij schrijver van het boek ‘Why winners give it all’ en blogger voor Adformatie.
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 09:30 tot 11:00 uur en is te volgen via een live-stream.