ZE ZIJN BEKEND! In onderstaande video vertelt presentator Roelof Hemmen wie de tafelgasten zijn van aankomende uitzending van het Klantcontact Café op donderdag 29 april a.s.! In deze uitzending gaan we het hebben over de ‘Digitale transformatie in Klantcontact’ met hele mooie tafelgasten uit Nederland énBelgië!
Tafelgast 1: Martijn Franssen (KPN)
Martijn Franssen leidt binnen KPN de digitale verandering rondom Customer Service als ‘Director of Digital Transformation’. Martijn begon zijn loopbaan als business controller om vervolgens zijn vleugels uit te slaan naar een aantal internationale rollen binnen de media en de verzekeringssector. In 2015 kreeg hij binnen KPN Consumer de strategische positie om de digitale klantervaring te stimuleren met als doelstelling om de klantloyaliteit te verhogen.
Tafelgast 2: Sandra van Maarseveen (Eneco)
In 2004 is Sandra, na een studie Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, gestart in de consultancy bij Accenture. Daar rolde ze per toeval in de wereld van klantcontact. In een periode van 15 jaar bij Accenture heeft zij vele projecten gedaan op het gebied van customer service vernieuwing en digitale transformatie, in veel verschillende branches waaronder de energiesector, telecom, banken en verzekeraars, Nederlandse Politie en de drinkwatersector. Inmiddels werkt ze alweer twee jaar met veel plezier bij Eneco als ‘Manager Customer Care & Operations’. Binnen deze rol is zij verantwoordelijk voor het klantcontact van Eneco, Oxxio en WoonEnergie. Naast haar reguliere werkzaamheden is Sandra sinds 2020 ook bestuursvoorzitter van de CCMA, de grootste beroepsvereniging van contact center professionals.
Tafelgast 3: Leslie Cottenjé (Hello Customer)
Leslie Cottenjé is een Belgische onderneemster. Haar carrière staat volledig in teken van de relatie tussen bedrijven en klanten. Daarom richtte ze in 2010 het interactive agency Pureplexity op. Sinds 2015 zet ze haar visie om in werkelijkheid als CEO van Hello Customer, samen met co-founders Joeri Pansaerts en Bram De Vos. In 2018 ontving ze een nominatie voor ‘Female CEO of the Year’ voor haar verwezenlijkingen en haar leiderschap als CEO.
Met Hello Customer wil ze de kloof dichten tussen de verwachtingen van de klant, en de noden van bedrijven. Het end-to-end feedbackplatform automatiseert luisteren naar klanten met AI. Op deze manier worden feedback en inzichten gekoppeld aan de juiste personen, processen en je product of service. In 2020 haalde Leslie Cottenjé nog zes miljoen euro aan groeikapitaal op voor Hello Customer, voor verdere uitbreiding in Europa.
VIP Lounge: treedt LIVE in gesprek met de tafelgasten!
Ná de uitzending van het Klantcontact Café op 29 april a.s. (van 15:00-16:00) kun je LIVE in contact treden met de tafelgasten via een online event. Ook kun je hier online netwerken met de andere kijkers van de Talkshow! Voor dit event dien je je wel van tevoren aan te melden! Aanmelden doe je HIER.
Over Klantcontact Café
Het Klantcontact Café is dé talkshow voor klantcontact professionals uit Nederland en België. Presentator Roelof Hemmen interviewt hierin interessante gasten uit de klantcontactsector met spraakmakende onderwerpen en actualiteiten. Journalistiek, scherp en inhoudelijk.
Het klantcontact Café is een productie van uitzendspecialist Inspire, hét uitzendbureau voor de klantcontactsector.