Tegenwoordig worden we overspoeld met visuele informatie. Hier liggen dan ook mooie kansen. Audio is het krachtigste instrument wat marketeers tot hun beschikking hebben.
Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School verteld Niels de Jong over het begrip sonic branding. Hij legt uit wat dit inhoudt, wat de kracht van audio en muziek is en hoe je dit kunt implementeren in jouw merkstrategie.
Datum: 21 april
Tijd: 14:00 – 15:30 uur
Te volgen via live-stream
Dit kun je verwachten
Niels bespreekt tijdens de clinic de volgende onderwerpen:
- Wat is muziek?
- Wat doet muziek in het brein van de luisteraar?
- Hoe (en wanneer) werkt muziek voor je merk?
- Wat is toekomst van sonic branding?
- Hoe zit het met rechten?
Voor wie?
Deze clinic is interessant voor iedereen die wil bouwen aan een sterk merk, van marcom-managers tot strategen.
Over Niels de Jong
Niels de Jong is mede-oprichter van TAMBR. Hij studeerde rechten in Leiden, werkte in de financiële dienstverlening en werd opgeleid tot klassiek pianist. Na een tweede loopbaan in de creatieve industrie helpt hij nu merken met de strategische inzet van muziek en geluid.
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 14:00 tot 15:30 uur en is te volgen via een live-stream.