Duurzame marketing wordt steeds belangrijker. Maar wat houdt dit in en hoe pak je dit aan? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je succesvol wordt met duurzame marketing.
Datum: 21 april
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Te volgen via live-stream
Vragen die beantwoord worden
- Waarom is duurzame marketing anders dan reguliere marketing?
- Hoe zet je de consument centraal als spil van duurzame marketing?
- Welke persona’s zijn er als we kijken naar duurzaamheid?
- Welk gereedschap heb je om gedrag te beïnvloeden?
- Hoe vertaal je de duurzaamheidsdoelstelling van je organisatie naar concrete marketingactiviteiten met impact?
Voor wie is dit interessant?
Voor iedereen waar duurzaamheid een steeds belangrijker onderdeel is van het takenpakket is deze clinic interessant. Denk hierbij aan marketeers insights managers, beleidsmakers & duurzaamheidsmanagers.
De sprekers
Durk Bosma
Durk Bosma is, behalve kerndocent bij Beeckestijn, oprichter van het Future of Food Institute. Zijn vakgebied is marktonderzoek en hij heeft zich gespecialiseerd in duurzame voeding. Met zijn Future of Food Institute biedt hij marketeers onmisbaar inzicht in de beweegredenen en barrières van de verduurzamende consument.
Muriel Arts
Muriel Arts is oprichter van IMPACTING.today, business & brands for a better tomorrow. Muriel begon haar carrière bij Unilever waar ze 15 werkte in diverse functies in de wereld in commercie, marketing en innovatie, zoals Grolsch, KPN en Talpa. De Triple Value aanpak met waarde creatie voor bedrijf, klant en maatschappij is een tastbaar resultaat van 8 jaar onderzoek naar naar hoe duurzame marketing en strategie in de praktijk succesvol te maken
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 09:30 tot 11:00 uur en is te volgen via een live-stream.