Bouwen aan een sterk merk, hoe start je hiermee? Formuleer het fundament van jouw merk in een goede briefing en werk samen met een creatief bureau. Zo kun je sterke campagnes opzetten die echt passen bij jouw merk.
In deze online clinic van Beeckestijn Business School verteld Nanda Idink hoe je dit aanpakt, zodat jij samen met je creatieve bureau een passende campagne kunt creëren voor jouw merk. Daarnaast heeft dit als lange termijn doel een echte partnership met jouw bureau en niet een korte termijn relatie.
Datum: 9 april
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Te volgen via live-stream
Dit kun je verwachten
Tijdens deze clinic leer je:
- Waarom een briefing belangrijk is;
- Waar je vakgenoten tegenaan lopen en welke tips en tricks er zijn om dit op te lossen;
- Welke bouwstenen er nodig zijn voor een scherpe briefing;
- Wie je betrekt bij het briefingtraject;
Voor wie?
Deze clinic is interessant voor communicatieafdelingen, brandmanagers, marketingcommunicatie specialisten en andere marketeers die (beter) willen samenwerken met creatieve bureaus en die praktische tools willen hebben om een aantrekkelijke en heldere briefing te maken.
Over Nanda Idink
Nanda Idink is specialist in marketingcommunicatie.Na 20 jaar ervaring bij diverse reclamebureaus en grote internationale bedrijven startte ze De CommunicatieArchitect, waarmee ze zich richt op kleine bedrijven en starters die willen bouwen aan een sterk en menselijk merk. Hiervoor heeft Nanda het CommunicatieHuis Canvas ontwikkeld – een marcom plan op 1 A4. Hierin komen alle aspecten voor het bouwen van een merk aan bod, van fundament en strategie tot de marketingcommunicatietools.
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 14:00 tot 15:30 uur en is te volgen via een live-stream.