Bedrijven (B2B) willen leads genereren om ze vervolgens klant te kunnen maken. En uiteraard wordt dat in deze tijd gedaan op een datadriven manier. Maar hoe begin je? En hoe wordt het een succes?
In deze online clinic van Beeckestijn Business School neemt Danielle Pels je op een praktische en nuchtere wijze mee in de wereld van datagedreven B2B leadgeneratie en inspireert ze je om hier zelf mee aan de slag te gaan.
Datum: 24 maart
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Te volgen via live-stream
Wat kun je verwachten?
Danielle vertelt over de werkwijze waarop zij op een datadriven manier leads genereert door vooral online, maar soms ook offline marketing. Ze gaat in op handige tools en laat haar doelen zien die helpen zo optimaal mogelijk te presteren. Kortom, een praktische clinic over de wereld van datadriven B2B leadgeneratie.
Is deze clinic wat voor jou?
De clinic is interessant voor iedereen die in zijn dagelijkse werk met leadgeneratie bezig is zoals marketing managers en marketeers die graag geïnspireerd worden.
Over Danielle Pels
Danielle Pels heeft een bewezen track record in (online) marketing waarmee ze top line groei en branding van bedrijven, producten en services bereikt. Ze is een resultaatgerichte marketing manager bij Inergy, waar zij samen met haar team verantwoordelijk is voor de B2B leadgeneratie in de zeer competitieve ICT branche. En toevallig ook alumnus van Beeckestijn!
Gratis aanmelden
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 09:30 tot 11:00 uur en is te volgen via een live-stream