Call & Collect; terug van weggeweest. Nu we wederom in een lockdown verkeren, grijpen veel winkels de mogelijkheid aan om wat extra omzet te genereren. Maar de customer journey is vaak niet heel soepel, vooral bij merken met meerdere vestigingen.
Op de website zoeken in een plattegrond naar de dichtstbijzijnde vestiging. Of nog erger, de hele lijst met vestigingen door scrollen. Of via Instagram op zoek naar de dichtstbijzijnde vestiging en vervolgens via DM bestellen.
Dat kan makkelijker en sneller!
Kies voor Call & Collect met één nummer op je site waarna de techniek ervoor zorgt dat je klant naar de juiste vestiging wordt doorverbonden.
Of ga een stap verder met Click, Call & Collect en laat je klant direct vanaf de website via een click-to-call knop met je bellen. Het gesprek vindt plaats in de browser en je klant kan makkelijk tussen browsertabs switchen. En hoeft dus niet eerst op te schrijven wat er besteld moet worden, de telefoon te pakken en dan te gaan bellen.
Klinkt interessant?
Mail of bel ons (010-4291411) voor meer informatie en hoe te starten. Zo kun je je klanten nog beter van dienst zijn.
Of check hier het uitgebreide artikel.