Tele’Train Talent introduceert een nieuwe online opleiding Branchecertificaat. In tien interactieve modules van 20 minuten worden deelnemers klaargestoomd voor het KSF branche-examen. Mirthe Dingemanse, manager E-learning & Development: “Veel van onze klanten willen het branchecertificaat gaan inzetten in hun organisatie. We hebben daarom heel hard gewerkt om deze online training snel live te kunnen zetten. De eerste deelnemers zijn al gestart, en de reacties zijn heel positief!”
De e-learning bevat alle theoretische kennis op het gebied van klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid op de verschillende contactkanalen. In de modules wordt een sterke koppeling met de praktijk gemaakt, waardoor de geloofwaardigheid en de herkenbaarheid voor de medewerker groot is. Met de SmartTrainer van Tele’Train Talent – de adaptieve learning app – bereiden medewerkers zich voor op het examen. Dingemanse vervolgt: “De SmartTrainer is een perfecte aanvulling op de online modules. Via smartphone of tablet oefenen de deelnemers examenvragen. Leren wordt op deze manier heel leuk en toegankelijk”.
Naast deze online opleiding heeft Tele’Train Talent ook een high impact praktijkworkshop ontwikkeld. Deze training is er in twee varianten: voor deelnemers met en deelnemers zonder ervaring in klantcontact. De praktijkworkshops worden gegeven door communicatietrainers die zelf ook vele jaren ervaring hebben in klantcontact.
Ook Hester Mager, directeur Tele’Train Talent, is erg enthousiast over de lancering van deze nieuwe opleiding: “Tele’Train Talent staat voor innovatieve en slimme leeroplossingen in klantcontact. Een online trainingsprogramma voor het KSF branchecertificaat past heel goed in ons totale opleidingsaanbod. We hebben op ons SmartLearning platform inmiddels meer dan 125 kant-en-klare modules en 3.000 oefenvragen beschikbaar waarmee we elke opdrachtgever en elke deelnemer een Learning Journey op maat kunnen bieden”.
Het KSF branchecertificaat wordt behaald met het afleggen van een examen bestaande uit een theorie- en een praktijkgedeelte. De e-learningmodules sluiten volledig aan op de eind- en toetstermen van het KSF branchecertificaat. Het behalen van dit certificaat bekrachtigt de expertise van de medewerkers in klantcontact. Het branchecertificaat is ontwikkeld door de commissie Ontwikkeling & Certificering van de KSF. Tele’Train Talent maakt deel uit van deze commissie.
Voor meer informatie neem contact op met info@teletrain-talent.nl of bel naar 020-4704658.