Het gebruik van chatbots & voice assistants draait steeds meer om het voeren van een dialoog. Een mix van digitale ondersteuning & menselijk contact. Dit is samen te vatten in het woord ‘conversational’. Bots zullen meer dan ooit simpele interacties overnemen, met daarnaast ook échte mensen. In de online clinic van Beeckestijn Business School vertelt Frank Bruijninckx van OBI4wan je aan op dit onderwerp en praat je bij over de laatste trends binnen conversational.
Datum: 12 maart
Tijd: 14:00 – 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Wat kun je verwachten?
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Bots als essentieel onderdeel binnen je self service strategie
- Bepalen van de juiste use cases
- Bepalen van de juiste flows
- Het meten en optimaliseren van de conversaties
- De persona van jouw bot
- Ideale hand-overs met live chat
In 1,5 uur geeft Frank je zicht op dit speelveld!
VOOR WIE IS DE CLINIC BEDOELD?
- Iedereen die iets met kanalenbeleid doet, in de operatie of als adviseur/strateeg
- Iedereen die in de wereld van klantcontact werkt (ken de ontwikkelingen in je vak)
- Kortom: iedereen die echt aan de slag wil met een chatbot en wil weten welke je stappen je zet om een succesvolle bot te bouwen.
Over Frank
Frank is zijn hele loopbaan druk met innovatie van klantcontact: electronic banking, callcenters, websites, webcare en sinds drie jaar ook met bots. De technologie op het gebied van bots is inmiddels zeer toegankelijk, waardoor Frank in een werksessie je al de eerste stappen gaat laten zetten. Frank bediende organisaties in alle branches en vervulde verschillende (interim) rollen in tientallen bedrijven. Momenteel is hij vooral druk met advies (strategie) en trainingen. Binnen zijn eigen organisatie OBI4wan is hij gangmaker van een Customer Success programma.
Tot de 12e!
Meld je gratis aan voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic is van 14:00 tot 15:30 en is te volgen via een live-stream.