Het belang van innovatie en digitalisering is in de coronacrisis nog nooit zo groot geweest. Wat betekent dat voor klantcontact? Hoe kan spraaktechnologie bijdragen aan jouw contactcenter om de optimale CX en EX te bereiken? Ontdek het in onze break-outsessies op de KSF Inspiratiedag 11 maart.
De juiste match van mens en technologie zorgt voor de optimale klantreis.
Sander Hesselink en Michel Boedeltje van Telecats laten met een voice demo zien en horen hoe het routeren van klantcontact met spraakherkenning kan bijdragen aan het inrichten van klantvriendelijke service. Waarbij de techniek de mens optimaal ondersteunt, eenvoudige contacten met conversational selfservice afhandelt en automatisch een gesproken samenvatting genereert. Een innovatieve voice oplossing met een bewezen ROI en een positief effect op de NPS.
Benieuwd? Schrijf je dan in voor de Telecats break-outsessies op https://inspiratiedag.ksf-events.nl. De Inspiratiedag vindt online plaats van 14.00 tot 16.30 uur.
PS: Zijn de break-outsessies vol? Dan praten we je natuurlijk ook op een ander moment bij.