Hoe krijg je meer grip op e-commerce door sturing op de juiste kpi’s? Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School neemt e-commerce expert Alex Bloemendal je mee in het belang van de juiste kpi’s. Om je e-commerce operatie zo optimaal mogelijk in te zetten is er in de clinic ook aandacht voor de relatie tussen o.a. marketing, merk, logistiek en retourneren.
Datum: 3 maart
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: online, via live-stream
Haal meer uit je e-commerce activiteiten
Tijdens deze clinic krijg je een deepdive op:
- Het sturen op traffic
- Conversie
- Bonbedrag
- Retouneren
- Marges
Met deze nieuwe kennis kan je jouw eCommerce operatie optimaliseren. Ook komen de verschillen tussen de klassieke retail KPI’s en eCommerce KPI’s aan bod.
Ben jij een (aankomende) ecommerce manager, specialist, of online marketeer die focust op eCommerce? Dan is deze clinic wat voor jou.
Over de spreker
Alex Bloemendal is Manager E-commerce bij Zeeman. Vanuit zijn jarenlange ervaring in online & retail, bij o.a. Wehkamp. bol.com, Thomas Cook/Neckerman en Cheaptickets.nl brengt hij graag practische ‘learnings’ in hoe als organisatie online succesvol te zijn, met focus op conversie, marketing, data, innovatie en organisatie. Alex gelooft in een end-2-end customer experience waarin alle facetten binnen een bedrijf bijdragen aan de totale klantervaring en waarbij de klant altijd centraal moet staan.
Ben jij erbij?
Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 en is te volgen via een live-stream.