Als marketeer weet je vast dat er een nieuwe cookiewet aan komt. En dat 3rd party cookies gaan verdwijnen. Maar wat zijn de alternatieven en hoe werken die? En wat is de rol van contextual advertising? Lejo Duivenvoorde geeft je een update tijdens een gratis online clinic op 10 februari bij Beeckestijn. Ook onderwerpen als targeting, personalisatie, Return on Ad Spend (ROAS), AVG en ePrivacy komen aan bod.
Datum: 10 februari
Tijd: 14:00 – 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Wat kun je verwachten?
Deze onderwerpen komen aan bod:
- De toekomst van 1st, 2nd en 3rd party cookies
- Online Identity (wie, wat, hoe en waarom)
- Contextual Advertising
- Omni-media aanpak
- Online advertising: Targeting, Personalisatie
- Return On Advertising Spend (ROAS)
- AVG – naleving en update regelgeving
- ePrivacy – status en concept
- Gerechtvaardigd Belang vs Opt-in
Voor wie is deze clinic bedoeld?
Deze clinic is bedoeld voor iedereen die direct of indirect betrokken is bij:
- het verzamelen of verwerken van klanten- of prospect data
- de marketing strategie en de organisatie
- uitvoering gerichte campagnes op on- en offline media
- het beheren van de effectiviteit van on- en offline campagnes (ROAS)
- het verzamelen van data in CRM systemen en het beheer ervan
- compliance van de onderneming met AVG/ePrivacy
Over de spreker
Na een carrière van meer dan 30 jaar als uitgever, marketeer, mobile-, data-, privacy- en (online) media strateeg bij onder andere Wegener, Adobe Software & Blauw fungeert Lejo bij EDM als aanjager van de daadwerkelijke toepassingen van CRM- en segmentatie data en cross-media identity management binnen het digitale domein. Daarnaast is hij actief binnen Reynolds als privacy/AVG specialist en docent bij Beeckestijn Business School.
Ben jij erbij?
Je kunt je GRATIS aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur. De clinic is te volgen via een live-stream.