Het wereldwijd bekende onderzoeks- en adviesbureau Frost & Sullivan heeft Webhelp een hoge ranking toegekend in hun 2020 Frost Radar™- CX Outsourcing.
Webhelp is gepositioneerd als een leider op het gebied van groei en innovatie en verdient deze erkenning voor niet alleen het brede scala aan oplossingen in verschillende branches, maar ook het aanbod van diensten voor digitale transformatie, door technologie gedreven oplossingen die innovatie stimuleren en de consulting diensten, ook van Gobeyond Partners.
Deepali Sathe, Senior Industry Analyst – Information and Communication Technologies bij Frost & Sullivan verklaarde: “De focus op kunstmatige intelligentie, spraaktechnologie en het gebruik van geavanceerde technologieën om oplossingen toekomstbestendig te maken stellen Webhelp in staat om doeltreffend te concurreren, met behoud van een diverse mix van vooruitstrevende partners om innovatie verder te bevoreren.”
Webhelp’s start-up CX-program genaamd The Nest by Webhelp draagt samen met de sterke focus op technology enablement bij aan het stimuleren van innovatie in alle stadia van de ontwikkeling van een klant.
De snelle groei van de Webhelp groep, ontstaan door zowel organische groei als strategische overnames, drijft Webhelp naar de Europese CX Outsourcing Services marktleiderspositie en een prominente wereldwijde positie. Vandaag de dag omvat Webhelp’s portfolio niet alleen Customer Engagement diensten, maar ook een breed aanbod aan extra mogelijkheden zoals RegTech, digitalisering, kunstmatige intelligentie en consulting. De opvallende ondernemerscultuur staat centraal in het succes van de groep en de visie: to make business more human.
Olivier Duha, mede-oprichter en CEO van Webhelp: “Als purpose-driven bedrijf zijn we trots op deze leidende positie in de Frost Radar™. Onze teams van gepassioneerde game-changers zijn voortdurend op zoek naar manieren om het beter te doen, voor onze klanten, hun klanten en ons bedrijf. De game-changer mentaliteit is een kernonderdeel van ons DNA, zoals ook blijkt uit onze sterke prestaties op de innovatie-index. Door de inzet van de beste technologieën en innovaties stellen we onze mensen in staat hét verschil te maken en bewegen we ons voort in onze missie om de mooiste human-experiences te creëren.”.
De Radar is gebaseerd op de kernwaarden groei, innovatie en leiderschap. De grondige analyse controleert meer dan 1000 aanbieders op 10 belangrijke criteria zoals innovatie-schaalbaarheid, klantgerichtheid, visie en strategie. Elk bedrijf wordt vervolgens beoordeeld op de effectiviteit van deze thema’s om te bepalen hoe goed ze gepositioneerd zijn om de groei in de toekomst te stimuleren.
Making business more human for the world’s most exciting brands.
Webhelp is de partner voor alle diensten op het gebied van onder andere customer experience, social media, spraaktechnologie en Know Your Customer oplossingen. Honderden merken ter wered bouwen op Webhelp vanwege de mensen, de bedrijfscultuur, en de ideeën en technologieën die iedere dag worden ingezet. We leven in een tijdperk van kunstmatige intelligentie. Daarom is juist nu menselijke intelligentie nodig om merken tot leven te brengen. Webhelp zet zich in om “business more human” te maken. Hierdoor verrijkt Webhelp elke dag weer ervaringen van consumenten en verbeteren wij onze oplossingen.
Een keuze voor Webhelp betekent toegang tot passie, talent en ervaring van ruim 60.000 game-changers op meer dan 150 locaties in 50 landen. Webhelp investeert in mensen en hun omgeving. Als mensen floreren, heeft dit impact op henzelf, hun klanten en de merken waar ze voor werken.
Webhelp is de Europese leider in haar sector met een omzet van €1,5 Miljard in 2019 en richt zicht nu op een wereldwijde leiderspositie. Webhelp is in handen van het management en sinds november 2019ook de wereldwijde investeringsmaatschappij GBL. Meer informatie is te vinden op: www.webhelp.com/nl