Content Guru, wereldwijd leverancier van contactcenter oplossingen vanuit de cloud, is door Gartner gepositioneerd in het Challenger-Quadrant van het 2020 Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service (CCaaS)1.
Deze beoordeling door Gartner, het toonaangevende analistenbureau voor de technologiemarkt, volgde op een uitgebreid Magic Quadrant-proces met een diepgaande evaluatie van de technologie van Content Guru, roadmaps, operationele en ondersteunende capaciteiten en feedback van klanten.
Content Guru heeft een rijke geschiedenis in het leveren van cloudcommunicatie voor ondernemingen in diverse sectoren, waaronder financiële dienstverlening, gezondheidszorg, retail, logistiek en nutsbedrijven. Tijdens de COVID-19-pandemie heeft Content Guru talloze organisaties geholpen, zoals de NHS, om essentiële operaties draaiende te houden. Content Guru is ervan overtuigd dat het voldoet aan de criteria voor dit wereldwijde Magic Quadrant op basis van zijn aanzienlijke internationale aanwezigheid in de VS, Azië-Pacific en Europa. Eerder werd Content Guru gedurende vier jaar back-to-back erkend in het Gartner Magic Quadrant voor Contact Center as a Service, West-Europa, meest recentelijk in het Leaders Quadrant, met de hoogste Ability To Execute.
Sean Taylor, CEO van Content Guru; “We schatten dat de markt voor CCaaS jaarlijks $ 20 miljard waard is en verwachten dat 90% daarvan in de komende 5-6 jaar naar de cloud zal migreren. COVID-19 heeft waarschijnlijk het overgangsproces met twee jaar versneld. In het komende decennium zullen veel van de technieken die in CCaaS worden gebruikt, zoals onder andere omnichannel communicatie en intelligente automatisering, de volgende generatie Customer Experience (CX) vormgeven. “
“Wij zijn van mening dat onze positionering als Challenger een weerspiegeling is van de wereldwijde, zeer schaalbare CCaaS-oplossingen met veel functies die we hebben ontwikkeld. We kijken ernaar uit om nog meer organisaties te helpen de beste CX te leveren en de ontwikkeling van deze opwindende markt te volgen en vorm te geven. “
Het rapport kan via de website van Content Guru worden opgevraagd:
[1]Gartner, Magic Quadrant for Contact Centre as a Service, Steve Blood, Drew Kraus, Pri Rathnayake, 9 November 2020.
2 Gartner, Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe, Simon Harrison, Steve Blood, Drew Kraus, 15 October 2019
Disclaimer van Gartner:
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in onze onderzoekspublicaties wordt weergegeven, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere benamingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Over Content Guru
Content Guru, leider op het gebied van cloudcommunicatie en levert omnichannel oplossingen voor klantcontact aan honderden grote organisaties over de hele wereld.
Het cloud-first platform van Content Guru, storm®, biedt vrijwel onbeperkte schaalbaarheid, ongeëvenaarde integratiemogelijkheden en toonaangevende AI. Content Guru zorgt ervoor dat contactcenters naadloos aansluiten op de behoeften van elke klant. storm wordt gebruikt door honderden organisaties in de VS, Azië-Pacific en Europa, in sectoren variërend van financiën en overheid tot logistiek en nutsvoorzieningen. Klanten die op storm vertrouwen voor bedrijfskritische diensten zijn onder meer Rakuten, NHS 111, UK Power Networks, G4S, Serco, Feenstra, Fleurop en Moneyou.
Ga voor meer informatie naar: https://www.contentguru.com/nl