Maandag 30 november a.s. start de postdoctorale opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap bij Beeckestijn Business School.
Een unieke kans om nog dit jaar een start te maken met klantgericht ondernemen; om klantwaarde en productwaarde centraal te leren stellen in uw organisatie.
Hebt u, net als steeds meer organisaties CRM op de agenda staan als concept? Om zo beter en vooral ook winstgevender met klantmanagement om te kunnen gaan? Met de vernieuwde postdoctorale opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap krijgt u de toegang tot de beste CRM kennis in Nederland om daar effectief sturing en leiding aan te kunnen geven!
De opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap is ontwikkeld voor ervaren en beleidsbepalende professionals die bezig zijn met klantstrategie, klantinteractie, customer contact en het bepalen van het klantbeleid van een organisatie. Of uw achtergrond nu finance, marketing, IT, sales of service is, de opleiding brengt u de allerlaatste CRM kennis, concepten en achtergronden bij klantgericht management. Klantwaarde wordt steeds meer het bestuursmechanisme voor zowel B2B, B2C, als voor non-profit organisaties. De rode draad van deze postdoctorale opleiding is klantgericht ondernemen, waarbij klantwaarde en productwaarde centraal staan.
Deze opleiding start definitief op 30 november a.s., u kunt zich nu alsnog inschrijven.