De eindejaarsdrukte is voorbij, maar door het Coronavirus wordt er nog steeds meer dan ooit online geshopt.
Hoe mooi is het als jij het beter kunt doen dan de rest?
De kans dat er iets mis gaat is groter wanneer het aantal online bestellingen toeneemt. De verwachtingen van klanten blijven onveranderd hoog, of het nu druk is of niet. Klanten zijn ook door de druk van de feestdagen sneller geneigd om hun ongenoegen te uiten wanneer een klacht of probleem niet tijdig wordt afgehandeld. Juist deze periode is daarom hét moment om te laten zien waar jouw merk voor staat. Maak het verschil met een ijzersterke klantenservice en voorkom dat jouw klanten naar de concurrent gaan.
Wat doe jij als komende weken sales nog hoger uitpakt en klantenservice het gewoonweg niet aankan?
Weet dan, bij Webhelp hebben we ervaring met het opzetten van campagnematig werk binnen een paar dagen. Voorkom teleurgestelde klanten, juist nu is het zo belangrijk de klanttevredenheid hoog te houden.
In deze paper nemen we je mee hoe je je klanten de beste service kunt blijven bieden in ongewone tijden als deze.
Download de paper en krijg meer inzicht in:
- hoe je met de juiste capaciteit en flexibiliteit niet in hoeft te leveren op kwaliteit en klanttevredenheid;
- het belang van social media specialisten om reputatieschade te voorkomen;
- de inzet van slimme kanaalsturing in tijden van piekdrukte;
- hoe automatisering kan bijdragen zonder de klantbeleving aan te tasten,
- de mogelijkheden voor ondersteuning vanuit Webhelp, Netino of Telecats bij grote pieken of calamiteiten.