Klantfeedback is het middel bij uitstek om je diensten te optimaliseren op een klantgerichte manier. Bedrijven verspillen erg vaak tijd en middelen aan de verkeerde diensten, omdat ze niet weten wat hun klant echt wil en verwacht. Feedback kan je helpen om je serviceaanbod te optimaliseren en uit te breiden op een manier die relevant is voor de klant. Maar hoe dan?
In deze whitepaper doorlopen we de verschillende stappen die cruciaal zijn om klantfeedback echt om te zetten in actie.
Waarom is dat belangrijk?
- Feedback verzamelen is fijn, maar het wordt pas echt waardevol als je er mee aan de slag gaat om je dienstenaanbod op punt te zetten.
- Klantfeedback helpt je om te zien wat klanten echt tevreden maakt. Die zaken kan je dan implementeren en testen in andere diensten.
- Feedback geeft je inzicht in waar je de klant nog niet helpt. Met andere woorden: het helpt je om je dienstenaanbod uit te breiden en zo de lifetime value van je klant te vergroten.
Meer informatie op onze website.