“Transavia neemt Engage aan boord”. Dit bericht deelden wij 3 jaar geleden en daar zijn wij nog steeds enorm trots op. Onder Transavia’s motto ‘We make low cost feel good’ maken wij als partners continu verdere stappen in de innovatie en ontwikkeling … Lees verder
Stroomopwaarts en VANAD Engage starten werkleertraject in klantcontact
Er is een grote personeelsbehoefte bij Klantcontactcentra in heel Nederland en om op deze behoefte in te spelen, start Stroomopwaarts een nieuw werkleertraject. Dit werkleertraject biedt minimaal 40 werkzoekenden uit Maassluis, Vlaardingen en … Lees verder
Klantcontact naar een hoger niveau brengen
Consumenten hebben anno 2021 een veelheid aan klantcontactkanalen ter beschikking. Daarmee genereren bedrijven een enorme berg aan data. Toch wordt er met die data vaak weinig tot niets gedaan. Heel vreemd, vindt Lenhard Los, CEO van VANAD Engage. … Lees verder
Klantbeleving als onderscheidende factor voor organisaties
Al decennia hebben consumenten op allerlei manier contact met bedrijven, maar de maatstaf van de klant verandert continu. Bij VANAD Engage en Underlined wordt voortdurend getoetst of de gestelde doelstellingen van organisaties nog steeds matchen met … Lees verder
De waarde van jouw klantcontact
Klantcontact verbeteren en optimaliseren is een must voor iedere organisatie om te voldoen aan de steeds veranderende wens en behoefte van je klant. Veel organisaties zien hun klantenservice onterecht als een kostenpost. De kunst is juist om vanuit … Lees verder
Meertalig klantcontact
De Europese consument wordt steeds internationaler. Over de grens winkelen neemt toe aan populariteit. Daarom is er een enorm groeipotentieel voor online retailers wanneer het gaat om sales in het buitenland. Nederland is, met 17 miljoen mensen, voor … Lees verder
Succesvol omnichannel klantcontact
Contact centers waren in het verleden vooral reactief en vrij beperkt in termen van functionaliteit en beschikbare kanalen voor klanten. Maar dat is niet meer genoeg in een tijd waarin verbonden, omnichannel klantervaringen de ruggengraat vormen van … Lees verder
Ramona, vertel eens …
We gaan regelmatig in gesprek met één van onze collega’s over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan klantexperts en van … Lees verder
Onboarding in een hybride werksituatie
Bij VANAD Engage begint de employee experience al voor de eerste werkdag van een medewerker. Het contact tussen de organisatie en de medewerker voor de start is tegenwoordig van grote invloed op de ervaring van de medewerker. Hoe kun je in een … Lees verder
Ad Nederlof (VANAD Group) scoort nominatie
Ad Nederlof is genomineerd voor de Computable Award 2021. Stemmen op zijn categorie CxO en andere categorieën kan tot 10 oktober. Genomineerden in deze categorie zijn getoetst op de verandering die zij teweeg hebben gebracht en het effect van de … Lees verder