28 januari is het Europese dag van de privacy. Bij Engage behandelen wij dagelijks tienduizenden contacten voor verschillende partners en hebben wij te maken met klantgegevens die worden verwerkt. Privacy blijft actueel, dus goed om daar nog eens … Lees verder
Verbinden door klantcontact
Terwijl de contactcentersoftware-industrie snel evolueert in de richting van digital-first ervaringen voor klanten, is het belangrijk om te onthouden dat dit niet ten koste mag gaan van het "menselijke" kanaal. Bij Engage zetten we de dialoog met de … Lees verder
Weg met controle, verras je klant!
We schreven al eerder over de waarde van klantcontact. Jouw klant bepaalt het tempo en de richting waar jij naartoe gaat. Als bedrijf moet je zorgen dat je voldoende flexibel en wendbaar bent om het, soms onvoorspelbare, gedrag van je klant te … Lees verder
hi, let’s talk … over onze samenwerking met IJsselgemeenten
Het Werkplein IJsselgemeenten is dé plek waar werkgevers en mensen met een bijstandsuitkering elkaar ontmoeten. Zij helpen o.a. werkzoekenden bij het vinden van werk en werkgevers bij het invullen van vacatures. Engage werkt nauw samen met … Lees verder
Wat brengt 2022 aan kansen voor CX- en klantcontactprofessionals?
In het eerste deel van deze driedelige reeks gingen Vanad Engage en Underlined in op innovatie en ontwikkeling van klantcontact, waarbij de klantbeleving centraal staat. In deel 2 bespraken ze hoe data je verder kan helpen om de klantbeleving steeds … Lees verder
Hoe gaat data je helpen de klantbeleving steeds beter te maken?
In het eerste deel van deze driedelige reeks over het creëren van een geweldige klantervaring gingen Vanad Engage en Underlined in op innovatie en ontwikkeling van klantcontact waarbij de klantbeleving centraal staat. Als je de beleving centraal wil … Lees verder
VANAD Engage zet vol in op analyse van klantcontact
“Er zit een schat aan informatie in klantcontact die niet wordt gebruikt”, aldus Lenhard Los, CEO van klantcontactdienstverlener VANAD Engage. “Wij willen alle data uit al die conversaties in waardevolle inzichten omzetten. Om de klantbeleving te … Lees verder
Je bent continu zelf AanZet
Ad Nederlof (oprichter van de VANAD Group) vertelt over het ontstaan van het AanZet traject van Engage: “Op mijn 19de zat er in mijn hoofd geprogrammeerd dat ik voor niets geschikt was. Slechte cijfers op school, geen focus, geestelijk lui en een … Lees verder
We vieren ons 5-jarig jubileum met onze partner Intergamma
1 december 2021 is het al weer 5 jaar geleden dat Intergamma en Engage een partnership zijn aangegaan. De hoogste tijd om eens bij te praten over deze samenwerking. We vroegen het Francien Folkerts, manager klantenservice bij Intergamma. Om maar … Lees verder
In gesprek voor een beter loon
Het wordt tijd dat de facilitaire contactcenters het gesprek aangaan over een fatsoenlijke marge en een betere beloning van klantexperts. Dat zou je althans kunnen concluderen als je spreekt met VANAD Engage, de eigenzinnige speler uit Capelle a/d … Lees verder