Een klant belt naar de klantenservice van zijn telecomprovider, want zijn Wifi werkt niet. Na verwoede pogingen en verschillende telefoongesprekken heeft de klant nog steeds geen Wifi. Er wordt een monteur gestuurd en wat bleek? Er stond een aquarium … Lees verder
Hoe om te gaan met veranderend klantgedrag
De klant wil steeds sneller, meer en beterWereldwijd hebben consumenten massaal toegang gekregen tot internet en dan verandert er wat. Grote online retailers en platformen hebben het winkelgedrag en het contact met organisaties sterk veranderd. … Lees verder
Zadel de beller niet op met wachttijden tijdens pieken
Aloha, aanbieder van cloudgebaseerde software voor klantcontact, heeft in november Virtual Queue gelanceerd: een slimme oplossing voor afsprakenbureaus en huisartspraktijken die worstelen met een slechte bereikbaarheid tijdens piektijden. Omgaan … Lees verder
CCW Berlin 2019: internationaler en daadkrachtiger
De 21 editie van Call Center World (CCW) Berlin is met 270 standhouders, 50 sprekers en 8000 bezoekers uit 46 landen de ultieme plek voor klantenservice-experts. Steffi Brodkorb, international manager VANAD Group en bestuurslid van CCW, en … Lees verder
Hoe concurreer je in de toekomst?
Hoe kun je je in de toekomst onderscheiden in de markt? Dat is het gespreksonderwerp van onze Learn & Go, een interactieve en exclusieve sessie, op dinsdag 19 maart waar Cor Molenaar het met je over gaat hebben. Let op: er zijn nog een beperkt … Lees verder
Steeds meer in controle met technologie
Er wordt een hoop geschreven over technologische ontwikkelingen, maar wat je ermee kan en mee doet is een ander verhaal. Richard Odekerken, Business Technology Manager bij VANAD Engage, en Radboud Heinink, General Manager bij Artificial Industry, … Lees verder
Het nieuwe leren in contactcenters
Hoe leid je in een aantal maanden 150 medewerkers op voor de klantenservice van Transavia? Niet zomaar medewerkers, maar échte Transavianen die in ieder contact met de klant vriendelijk, bevlogen, verantwoordelijk en daadkrachtig zijn. Jerry Downing, … Lees verder
Learn & Go met retailgoeroe Cor Molenaar
Met het toenemende aantal webshops en groei in online bestedingen is het voor retailers een continue uitdaging om consumenten te boeien, binden en terug te laten komen. Echt contact, een connectie met je klant maken, is essentieel om verschil te … Lees verder
De Alliantie thuis bij VANAD
Voor huurders van de Alliantie is het belangrijk dat ze prettig en veilig wonen en 24/7 bij hun woningcorporatie terecht kunnen als dat nodig is. Met het oog op kwaliteit, flexibiliteit en verbetering in klantcontact heeft de Alliantie VANAD als … Lees verder
Van cold calling naar customer engagement
Deze maand werkt Mandy Bouman 5 jaar bij VANAD. Als Sales Support ondersteunt zij onze Customer Success Managers. Zij is altijd aan het netwerken en zoekt overal naar nieuwe connecties. Mandy is een duizendpoot en als er vanuit marketing iets … Lees verder