In maart 2018 is Bastiaan Huls begonnen bij VANAD Group en al snel ontdekte hij dat hij graag bezig is met processen en procesverbeteringen. En dan voornamelijk verbeteringen op het gebied van technologie. Inmiddels … Lees verder
Wie leert, zit lekkerder in zijn vel
Bij VANAD zijn we altijd in beweging, zo houden wij onze medewerkers VANADFit. Ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling doen wij alles voor Happy People. Daarom zijn wij begin dit jaar een samenwerking aangegaan met GoodHabitz, een platform … Lees verder
Innovatie als rode draad
In dienst had hij al drie functies, op 25-jarige leeftijd al verantwoordelijkheid over een grote groep mensen. Als er mogelijke kansen zijn, pakt Radboud ze met beide handen aan. Radboud Heinink is voortdurend in touw en op zoek naar nieuwe … Lees verder
Simyo kiest weer voor VANAD
VANAD Group is al sinds 2012 partner van Simyo. Klantcontact middels telefonie, e-mail en social media. Onlangs is deze periode weer verlengd. Op naar 10 jaar samenwerking! Eerder al spraken we Gerry van der Laan; Manager IT & Operations bij … Lees verder
Een reisorganisatie in de tijd van Covid-19
De afgelopen periode is er door het coronavirus veel veranderd in de reiswereld. Het is stil, een enkel vliegtuig is nog in de lucht om gestrande Nederlanders op te halen van hun bestemming. Ondanks deze moeilijke tijd werken onze Transavianen met … Lees verder
Simyo maakt klanten blij
Simyo doet er alles aan om klanten blij te maken. Al bijna 15 jaar lang, elke dag weer. En met succes want ze zijn door de consumentenbond al 18 keer uitgeroepen als beste mobiele provider. Als VANAD Group zijn wij trots op ons partnership met Simyo! … Lees verder
Wat is de impact van bereikbaarheid?
Iedereen heeft evenveel tijd en die tijd kun je maar één keer besteden. Uit respect voor je klanten is het belangrijk efficiënt met hun tijd om te gaan. Als organisatie wil je altijd goed bereikbaar zijn, ook in een piekperiode. Om je service … Lees verder
Samenwerking is cruciaal
Veel organisaties komen voor de uitdaging te staan om meer vanuit huis te gaan werken, dat was al zo maar dat is in deze tijd nog veel urgenter geworden. Er komt extra druk op verschillende afdelingen te liggen; bijvoorbeeld door extra … Lees verder
Cadeautje aan de branche
In de tijd van het Coronavirus werken we met z’n allen massaal thuis. We zijn een stuk socialer en coulanter naar elkaar, omdat we allemaal in dezelfde situatie zitten. Thuis al dan niet met kinderen en/of huisdieren. Eerder verscheen er al een … Lees verder
Klantwaardering & klantbeleving – Service Excellence
Waar begin je met de doorontwikkeling van de klanttevredenheid? Een hoge klanttevredenheid resulteert in een hogere loyaliteit, lagere kosten en in meer aanbevelingen bij vrienden en familie. Maar hoe zorg je er voor dat de klant expert gaat door en … Lees verder