Om voor al onze Duitstalige klantcontacten flexibel en schaalbaar te zijn, hebben wij een vestiging in hartje Essen. In 2015 hebben wij al de stap over de grens gezet met de missie een professioneel … Lees verder
VANAD Engage in 2021; het jaar van groei
Capelle aan den IJssel, 12 januari – Eind vorig jaar kondigde VANAD Engage haar nieuwe CEO, Lenhard Los, aan. Met zijn komst heeft de ambitie om verder te groeien en om de relatie met onze partner naar een hoger niveau te brengen een nieuwe impuls … Lees verder
Lenhard kijkt vooruit: gemakkelijk, persoonlijk en waardevol klantcontact in 2021
In oktober jl. is Lenhard Los gestart als nieuwe CEO van VANAD Engage. Ondanks zijn relatief korte tijd bij VANAD blikt hij kort terug op 2020 en vertelt hij wat zijn plannen zijn voor 2021. “Begin 2020 ging de WAB (Wet … Lees verder
Een klantenservice in 5 werkdagen operationeel
Voor een initiatief die in de tijd van COVID-19 een bijdrage levert om de maatschappij te ondersteunen, hebben wij in een record tempo een klantenservice opgezet. Inke Lunenberg, Business manager Sales & Marketing bij VANAD, zegt: “In oktober … Lees verder
Opschalen voor de feestdagen
De mooiste en drukste tijd van het jaar is inmiddels in volle gang. Tijdens een gesprek met Colette, operations manager bij VANAD, vraag ik haar hoe er voorbereid wordt op dit drukke seizoen. Waarschijnlijk is de drukte al goed te merken? “Ja … Lees verder
Klantdata in veilige handen
Binnen VANAD streven wij naar het bieden van meerwaarde voor klanten. Een voorwaarde voor een optimale klantervaring is dat er voldaan wordt aan de klanteisen. Vertrouwen van klanten wordt gewonnen door dienstverlening aan te bieden die … Lees verder
Tips om coronaproof de feestdagen te vieren
De leukste tijd van het jaar staat weer voor de deur! Die laat jij toch niet stilletjes voorbij gaan? Hoe organiseer je een gezellige en veilige sinterklaas- of kerstviering in 2020? Bij VANAD vieren wij het Sinterklaasfeest altijd groots op onze … Lees verder
Ondernemen is topsport
Er zijn in Nederland ruim 1,5 miljoen ondernemers. Ondernemers creëren groei, banen en welvaart. Hoe ervaren Arnoud Munneke & Arthur Nederlof, oprichters van VANAD Group, het ondernemerschap? Hoe zijn zij 15 jaar geleden begonnen en waar … Lees verder
Ons belangrijkste kapitaal: human capital
VANAD Engage is partner in customer experience en customer contact. Voor een groot aantal opdrachtgevers zijn wij dé partner voor het uitvoeren én optimaliseren van klantcontact. We doen dit voor meer dan 40 toonaangevende bedrijven in Nederland, … Lees verder
De consument denkt en koopt digitaal
De piek van het winkelseizoen zal dit jaar eerder beginnen dan de meeste mensen misschien denken. Naast beperkte openingstijden en sociale afstandsmaatregelen, zullen consumenten dit jaar nog meer georganiseerd … Lees verder