Denk je eraan om je klantenservice uit te besteden naar een klantcontactcenter in het buitenland? Of zou je graag aanzienlijk willen besparen op je (personeels)kosten, maar wil je wel je huidige kwaliteit behouden? Dan is offshoring … Lees verder
- Teleperformance
- Orfeoschouw 70
- 2726 JH Zoetermeer
- T. +316 83 00 85 71
- Neem contact op:
- Niels van den Broek
- T. +31 (0)6 83 98 23 75
- E. niels.vandenbroek@teleperformance.com
- W. https://www.teleperformance.com/en-us/locations/netherlands-site/netherlands-over-ons/
Teleperformance, als wereldwijde marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact en customer experience management, biedt niet alleen traditionele klantenservicekanalen zoals telefoon, social media, chat en e-mail, maar ook geavanceerde digitale diensten die organisaties helpen om de beste service aan burgers en consumenten te bieden. Teleperformance heeft 5 vestigingen in Nederland, 1 in België en 4 in Suriname.
In het kader van digitale transformatie zet Teleperformance in op een High Tech, High Touch benadering, waarbij we gebruik maken van het T.A.P. framework (Technologie, Analytics en Process excellence), gebaseerd op de Lean Six Sigma methodiek. Dit stelt ons in staat om efficiënter, veiliger en meer kosteneffectief onze dienstverlening aan te bieden.
Onze uitgebreide digitale dienstverlening TP Digital, omvat Consulting and Technology en Technology-as-a-Service, waarbij we geavanceerde analytics en AI toepassen om inzichten en oplossingen te bieden die de klantervaring optimaliseren. Onze diensten op het gebied van Digital and Operational Consulting helpen organisaties bij het transformeren van hun operaties, terwijl onze expertise in CX Optimization & Redesign en Operations Transformation zorgt voor een soepele en efficiënte klantervaring.
Bij Teleperformance begrijpen we het belang van continue verbetering en innovatie. Daarom bieden we Project & Change Management aan, ondersteund door geavanceerde Data Sciences en Generative AI, om organisaties te helpen bij het navigeren door de complexiteit van digitale transformatie. Onze Quality-as-a-Service zorgt voor consistente en hoge kwaliteitsstandaarden, terwijl onze diensten op het gebied van Digital Product Engineering, SaaS, Automation-aaS, CCaaS en Infosec as a Service zorgen voor geavanceerde technologische oplossingen die zijn afgestemd op de unieke behoeften van elke klant.
Samen streven we ernaar om een next level customer experience te bieden, ondersteund door onze uitgebreide expertise en geavanceerde digitale dienstverlening.
In het kader van digitale transformatie zet Teleperformance in op een High Tech, High Touch benadering, waarbij we gebruik maken van het T.A.P. framework (Technologie, Analytics en Process excellence), gebaseerd op de Lean Six Sigma methodiek. Dit stelt ons in staat om efficiënter, veiliger en meer kosteneffectief onze dienstverlening aan te bieden.
Onze uitgebreide digitale dienstverlening TP Digital, omvat Consulting and Technology en Technology-as-a-Service, waarbij we geavanceerde analytics en AI toepassen om inzichten en oplossingen te bieden die de klantervaring optimaliseren. Onze diensten op het gebied van Digital and Operational Consulting helpen organisaties bij het transformeren van hun operaties, terwijl onze expertise in CX Optimization & Redesign en Operations Transformation zorgt voor een soepele en efficiënte klantervaring.
Bij Teleperformance begrijpen we het belang van continue verbetering en innovatie. Daarom bieden we Project & Change Management aan, ondersteund door geavanceerde Data Sciences en Generative AI, om organisaties te helpen bij het navigeren door de complexiteit van digitale transformatie. Onze Quality-as-a-Service zorgt voor consistente en hoge kwaliteitsstandaarden, terwijl onze diensten op het gebied van Digital Product Engineering, SaaS, Automation-aaS, CCaaS en Infosec as a Service zorgen voor geavanceerde technologische oplossingen die zijn afgestemd op de unieke behoeften van elke klant.
Samen streven we ernaar om een next level customer experience te bieden, ondersteund door onze uitgebreide expertise en geavanceerde digitale dienstverlening.
Offshoring en Outsourcing: Wat is het verschil? En wat levert het op voor jouw bedrijf?
door Teleperformance
Offshoring en Outsourcing, het zijn kernbegrippen in het bedrijfsleven op dit moment. Hoewel er over het uitbesteden van werkzaamheden naar het buitenland voorheen nog veel twijfels en vooroordelen bestonden, heeft het succes van offshoring … Lees verder