'De klant is koning!' is een oud gezegde. We weten allemaal wel dat we klant centraal moeten denken, maar in de praktijk wemelt het op het internet van gefrustreerde reacties. Onze marketingmanager Renée deelt haar frustraties en legt uit hoe je een … Lees verder
Zo start je een virtueel callcenter
Thuiswerken is anno 2022 helemaal ingeburgerd. Waar het eerst moest, vinden we het nu best wel fijn. Thuiswerken is here to stay en veel bedrijven gaan daarin mee door hun callcenter op locatie te veranderen in een virtueel callcenter. Anderen bouwen … Lees verder
22 tips om het werken in een callcenter leuker te maken
Werken als callcenter agent heeft niet de beste reputatie, maar eigenlijk is dat onterecht. Je hebt je geluk namelijk toch echt zelf in de hand. Werken in een callcenter leuker maken doe je met onze 22 tips & tricks. Een gemiddeld … Lees verder
Verandert Virtual Reality (VR) de Customer Experience?
Naar verwachting stijgt de wereldwijde markt voor Virtual Reality en Augmented Reality $ 109.61 miljard in 2026. Hoewel VR en AR het meest worden gebruikt voor games en entertainment, laten deze cijfers zien dat de deze technologieën waarschijnlijk … Lees verder
7 manieren om WhatsApp for Business te gebruiken voor klantcontact
WhatsApp is niet alleen geweldig om te communiceren met familie, vrienden of collega's, maar ook uitermate geschikt als contactkanaal voor bedrijven. Met meer dan 2 miljard dagelijkse gebruikers in 180 landen is WhatsApp het meest populaire … Lees verder
Callcenterbeveiliging: 5 belangrijke stappen
Cybercriminelen vieren hoogtij en dus moet je callcenterbeveiliging een topprioriteit zijn. We noemen 5 belangrijke stappen die je echt moet gaan nemen. In je callcenter komt je klant altijd op de eerste plek en dat betekent dat jij ervoor … Lees verder
5 manieren waarop Jeff Bezos de klantervaring veranderde
Begin dit jaar kondigde Jeff Bezos aan dat hij gaat aftreden als CEO van Amazon. Hij was verantwoordelijk voor de gigantisch sterke groei van online boekhandel tot ’s werelds grootste merk en wist van Amazon marktleider te maken in de e-commerce, … Lees verder
5 soorten lastige klanten & hoe je ze managet
In een perfecte wereld worden alle producten snel en makkelijk verkocht aan welingelichte, vrolijke klanten die helemaal in de wolken zijn. Helaas is dat niet de wereld waarin we leven. Aan de klantenservice kom je tal van klanten tegen, ook klanten … Lees verder
Steam-connect en Salesdock lanceren opt-in integratie
Sinds de wijziging van de Telecommunicatiewet is een opt-in belangrijker dan ooit. Om vertroebeling tegen te gaan introduceren Steam-connect en Salesdock nu een opt-in integratie. Op 1 juli 2021 is de wetswijziging van de Telecommunicatiewet … Lees verder
Callcenter rapportages: deze KPI’s mogen niet ontbreken [Gids]
Iedereen omver blazen met je callcenter rapportages? Dan ben je hier aan het juiste adres. Met deze gids til je jouw rapportages naar een (nog) hoger niveau. Laten we eerst maar eens beginnen met de basis. Wat zijn callcenter rapportages nu … Lees verder