https://customerfirstbuyersguide.nl/whitepapers/webcare-is-meer-dan-online-klantenservice-whitepaper/ … Lees verder
Webcare is meer dan online klantenservice [whitepaper]
Webcare is tegenwoordig veel meer dan het beantwoorden van vragen via social media. Het is een strategisch onderdeel van je organisatie dat bijdraagt aan klanttevredenheid, reputatiemanagement en zelfs sales. Je hebt hiervoor een platform nodig … Lees verder
Spotler Engage #1 in Emerce100: Uitblinker in digitaal klantcontact
Spotler Engage is dit jaar opnieuw uitgeroepen tot nummer 1 in de categorie ‘Social Software‘ van de Emerce100. In deze ranglijst beoordelen beslissers uit marketing, communicatie en technologie, jaarlijks de beste leveranciers in de digitale sector. … Lees verder
Spotler Aigent chatbot is 100% WCAG-proof!
Toegankelijke technologie voor iedereen: dat is waar we bij Spotler voor staan. Daarom zijn we ontzettend trots om te melden dat onze Spotler Aigent chatbot-widget officieel voldoet aan de WCAG 2.2 richtlijnen op het hoogste niveau (AA). Een mooie … Lees verder
Spotler Engage
Blink uit in digitaal klantcontact dankzij ons krachtige omnichannel communicatieplatform Communiceer via één centrale inbox voor al je messaging en chat-kanalen. Zo zorg je voor de beste klantenservice (ervaring) en voelen klanten, leden en burges … Lees verder