Toegankelijke technologie voor iedereen: dat is waar we bij Spotler voor staan. Daarom zijn we ontzettend trots om te melden dat onze Spotler Aigent chatbot-widget officieel voldoet aan de WCAG 2.2 richtlijnen op het hoogste niveau (AA). Een mooie … Lees verder

- Spotler
- Henri Faasdreef 312
- 2492 JP Den Haag
- T. +31 (0)88 – 103 09 00
- Neem contact op:
- Harry Schouten
- E. sales@spotler.com
- W. https://spotler.com/nl-nl/engage
Welkom bij Spotler! Voor o.a. organisaties in de publieke sector (overheden, hogescholen en universiteiten), ledenorganisaties, het bank- en verzekeringswezen en media- en uitgeversbedrijven biedt Spotler zeer gebruiksvriendelijke software om digitaal klantcontact te managen en uit te voeren. Webcare, 1-op-1 messaging, social media publishing en media monitoring in één overzichtelijke tool; dat is wat Spotler Engage te bieden heeft aan deze organisaties.
Door alle klantdata, communicatiekanalen en openbare mediapublicaties rondom relevante onderwerpen in één digitale cockpit te centraliseren en alle communicatiestromen op een overzichtelijke manier inzichtelijk te maken, ervaren klanten, leden en burgers dat de communicatie van en met de klantcontactcentra en customer service afdelingen die met ons platform werken als zeer waardevol, voelen zij zich erkent en worden zij sneller en beter geholpen.
Met de gebruiksvriendelijke software van Spotler maken klanten dus zonder gedoe impact op hun klanten, leden en burgers. Maar Spotler is meer dan alleen software. Spotler biedt uitgebreide ondersteuning. Klanten maken een zorgeloze start door een helder onboarding programma. Zij worden getraind in het gebruik van de software (on- of offline) en krijgen toegang tot e-courses in de Spotler e-Academy. Verder faciliteert Spotler een uitgebreid helpcenter waarin klanten handige how-to’s en tutorials terugvinden. En natuurlijk wanneer zij Spotler wil bellen, chatten of mailen voor een hulpvraag, is de supportafdeling met productexperts er voor hen om alle vragen te beantwoorden.
Uiteraard is de software van Spotler volledig AVG-compliant (o.a. data-opslag netjes in Europa) en zijn de Spotler-organisatie en -software ISO 27001 gecertificeerd. Met dit certificaat laat Spotler zien dat zij voldoen aan de hoogste eisen voor informatiebeveiliging. Daarnaast zorgt Spotler er ook voor dat bij de doorontwikkeling van haar software wordt voldaan aan andere wettelijke eisen, zoals de WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) richtlijnen.
Spotler heeft generative AI, predictive AI en conversational AI gemodelleerd en gestandaardiseerd in zijn producten. Voor al deze AI modellen geldt dat klanten zelf bepalen of ze er gebruik van willen maken, of niet. Het is optioneel, niet automatisch en volledig geïntegreerd. Bij alle AI-ontwikkelingen kijkt Spotler naar belangrijke wet- en regelgeving. Zo beschermt Spotler haar klanten tegen het overtreden van bijvoorbeeld de AVG, de AI Act of de DDMA Code E-mail.
Zo heeft Spotler bij de ontwikkeling van zijn AI-gestuurde chatfuncties ervoor gezorgd dat data niet langer dan 30 dagen bewaard wordt en dat – ondanks de integratie met OpenAI – OpenAI deze data niet kan inzetten voor (eigen) trainings- en modellerings¬doeleinden. Verder werkt wij met regex-herkenning. Dit voorkomt dat BSN- en telefoonnummers of bankgegevens in Spotler systemen komen.
Ben jij nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van Spotler Engage voor gebruik door jouw klantcontactmedewerkers of customer service agents? Of denk je dat een organisatie als Spotler als leverancier past bij jouw bedrijfsvoering? Neem dan gerust vrijblijvend contact op om kennis te maken of een demo van Spotler Engage te zien.
Door alle klantdata, communicatiekanalen en openbare mediapublicaties rondom relevante onderwerpen in één digitale cockpit te centraliseren en alle communicatiestromen op een overzichtelijke manier inzichtelijk te maken, ervaren klanten, leden en burgers dat de communicatie van en met de klantcontactcentra en customer service afdelingen die met ons platform werken als zeer waardevol, voelen zij zich erkent en worden zij sneller en beter geholpen.
Met de gebruiksvriendelijke software van Spotler maken klanten dus zonder gedoe impact op hun klanten, leden en burgers. Maar Spotler is meer dan alleen software. Spotler biedt uitgebreide ondersteuning. Klanten maken een zorgeloze start door een helder onboarding programma. Zij worden getraind in het gebruik van de software (on- of offline) en krijgen toegang tot e-courses in de Spotler e-Academy. Verder faciliteert Spotler een uitgebreid helpcenter waarin klanten handige how-to’s en tutorials terugvinden. En natuurlijk wanneer zij Spotler wil bellen, chatten of mailen voor een hulpvraag, is de supportafdeling met productexperts er voor hen om alle vragen te beantwoorden.
Uiteraard is de software van Spotler volledig AVG-compliant (o.a. data-opslag netjes in Europa) en zijn de Spotler-organisatie en -software ISO 27001 gecertificeerd. Met dit certificaat laat Spotler zien dat zij voldoen aan de hoogste eisen voor informatiebeveiliging. Daarnaast zorgt Spotler er ook voor dat bij de doorontwikkeling van haar software wordt voldaan aan andere wettelijke eisen, zoals de WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) richtlijnen.
Spotler heeft generative AI, predictive AI en conversational AI gemodelleerd en gestandaardiseerd in zijn producten. Voor al deze AI modellen geldt dat klanten zelf bepalen of ze er gebruik van willen maken, of niet. Het is optioneel, niet automatisch en volledig geïntegreerd. Bij alle AI-ontwikkelingen kijkt Spotler naar belangrijke wet- en regelgeving. Zo beschermt Spotler haar klanten tegen het overtreden van bijvoorbeeld de AVG, de AI Act of de DDMA Code E-mail.
Zo heeft Spotler bij de ontwikkeling van zijn AI-gestuurde chatfuncties ervoor gezorgd dat data niet langer dan 30 dagen bewaard wordt en dat – ondanks de integratie met OpenAI – OpenAI deze data niet kan inzetten voor (eigen) trainings- en modellerings¬doeleinden. Verder werkt wij met regex-herkenning. Dit voorkomt dat BSN- en telefoonnummers of bankgegevens in Spotler systemen komen.
Ben jij nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden van Spotler Engage voor gebruik door jouw klantcontactmedewerkers of customer service agents? Of denk je dat een organisatie als Spotler als leverancier past bij jouw bedrijfsvoering? Neem dan gerust vrijblijvend contact op om kennis te maken of een demo van Spotler Engage te zien.
Spotler Engage
door Spotler
Blink uit in digitaal klantcontact dankzij ons krachtige omnichannel communicatieplatform Communiceer via één centrale inbox voor al je messaging en chat-kanalen. Zo zorg je voor de beste klantenservice (ervaring) en voelen klanten, leden en burges … Lees verder