Het zijn rare tijden. Veel winkels sluiten tijdelijk de deuren of kunnen slechts beperkt mensen binnenlaten. De hele sport- en cultuursector ligt stil. Veel bedrijven zijn gedwongen anders te werken. Waar mogelijk, wordt gevraagd zoveel mogelijk … Lees verder
Ben jij klaar voor seizoen pieken?
De zomer komt eraan! Nog even en het mooie weer begint. Iedereen bereidt zich voor op het buitenleven. Barbecue feestjes plannen, tuinstoelen kopen en de tuin opknappen. De klantenservice van tuincentra en gerelateerde retailers wordt overspoeld met … Lees verder
De unieke waarde van de telefonische klantenservice
In een digitale wereld geobsedeerd door efficiëntie en automatisering, vragen veel organisaties zich af of telefonische klantenservice nog de moeite waard is. De argumenten om te stoppen lijken sterk. Telefoon is een duur klantcontactmiddel, qua … Lees verder
Click-to-call: minimale moeite, maximaal effect
Hoe kun je de hoeveelheid klantenservice gesprekken verminderen? En daarnaast de kwaliteit van de gesprekken verhogen? Met Click-to-call. Hiermee kunnen klanten direct vanaf de website, app of nieuwsbrief bellen met jouw klantenservice. Niet alleen … Lees verder
Conversation starters
Getting customer conversations going is simple, right? Just publish a number and wait for people to call? Sure, there’s a grain of truth in that. But if optimal customer care center operation is your goal, you need to consider a much bigger … Lees verder