Wanneer je met je e-commerce de grens overgaat is een telefoonnummer waarop je klanten je kunnen bellen voor hulp of advies onmisbaar. Wanneer je internationaal actief bent, heb je extra telefoonnummers nodig: ten minste één voor elk land waar je … Lees verder
Waar let je op bij het kiezen van een omnichannel platform?
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen bereikbaar zijn op de kanalen die hun (potentiële) klanten graag gebruiken. En de interacties op die kanalen makkelijk beheren. Liefst in een tool zodat medewerkers niet tussen verschillende … Lees verder
7 voordelen van een omnichannel klantenservice platform
Met een omnichannel klantenservice platform beheer je de interacties van je verschillende kanalen op één plek. Dus geen tool per kanaal zoals bij multichannel klantenservice, maar één tool voor alle kanalen. En dat levert een hoop voordelen … Lees verder
Click, Call & Collect: makkelijk en snel
Call & Collect; terug van weggeweest. Nu we wederom in een lockdown verkeren, grijpen veel winkels de mogelijkheid aan om wat extra omzet te genereren. Maar de customer journey is vaak niet heel soepel, vooral bij merken met meerdere … Lees verder
Wat is Bring Your Own Carrier (BYOC) en hoe kan jouw bedrijf ervan profiteren?
Bring Your Own Carrier (BYOC – Neem je eigen carrier mee) is de nieuwste trend in telecom. Het maakt het makkelijker voor bedrijven om belkosten te verlagen, meer controle te krijgen over je belverkeer (in- en outbound), wereldwijde dekking te … Lees verder
Til de bereikbaarheid van je klantenservice naar een hoger level
In de digitale wereld van nu waarin grenzen vervagen, is het steeds lastiger om je op productniveau te onderscheiden van anderen. Daarom wordt de klantenservice steeds belangrijker. Daar kun je een wow-experience creëren en verwachtingen … Lees verder
Checklist internationale bereikbaarheid van je klantenservice
In de digitale wereld van nu waarin grenzen vervagen, is het steeds lastiger om je op productniveau te onderscheiden van anderen. Daarom wordt de klantenservice steeds belangrijker. Download de gratis checklist en ontdek op welke punten jouw … Lees verder
Hoe bereid je je klantenservice voor op (telefonische) seizoens-pieken?
November en december zijn de maanden van de grote omzetklappers. Black Friday, Sinterklaas, Kerstmis en Oud & Nieuw, allemaal aanleidingen voor consumenten om flink te shoppen in kort tijdsbestek. En dat merk je ook bij de klantenservice. Alle … Lees verder
Teamuitbreiding bij Sound of Data
Blij om aan te kondigen dat het team van Sound of Data versterkt is met Serge van Driel als Technical Consultant en Menno Leenart als Account Director. Beiden brengen een flinke bak ervaring en kennis op het gebied van contact center management en … Lees verder
Sound of Data verwelkomt Yeet! als nieuwe klant
Yeet! is een internationale scale-up die elektrisch rijden overal mogelijk maakt. Met Yeet! kun je elektrisch opladen ‘on the go’ en opladen tijdens het parkeren. Altijd slim en makkelijk. Yeet! is actief in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en … Lees verder