Het werken op afstand is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Ook op klantenservice afdelingen. Steeds meer agents werken vanuit huis, wat zowel bedrijven als werknemers ten goede komt. Wat zijn hiervan de voordelen en welke uitdagingen moeten … Lees verder
Hoe de Nederlandse Postcode Loterij 11% conversiestijging behaalde door 1 wijziging
De Nationale Postcode Loterij (NPL) is de grootste goede doelen loterij van Nederland en heel actief op het gebied van (inbound) telemarketing. De NPL werkt met verschillende callcenters samen voor de afhandeling van deze calls. Conversie van bellers … Lees verder
Welke impact heeft de AI Act op klantenservice?
AI (Artificial Intelligence); je ontkomt er tegenwoordig bijna niet meer aan. Het wordt meer en meer toegepast en vaak zonder dat je het doorhebt, ook in klantenservice. Meestal nog onschuldig, maar de vraag is hoe lang dat zo blijft. Reden genoeg … Lees verder
Compliance in telco
Hoe zorg je ervoor dat jouw klantenservice nummers compliant zijn? Een thema waar je je liever niet druk om maakt is compliancy van jouw klantenservice telefoonnummers. Voldoen deze nummers aan de eisen van het land waarin ze actief zijn? Dat gaat … Lees verder
Implementeren zonder zorgen
Een nieuwe contact center oplossing implementeren en bijbehorende informatie migreren is vaak nogal een ding. Iets waar menig bedrijf tegenaan hikt. Hoe zorg je ervoor dat je niets vergeet? Dat alles aan de security-eisen voldoet? En de … Lees verder
Alles wat je moet weten over klantenservice in de digitale wereld
Als er een afdeling is die met de opkomst van technologie aanzienlijke veranderingen heeft ondergaan, dan is het wel de klantenservice. Waar je enkele decennia geleden vooral persoonlijk 1:1 contact had via winkels en kantoren, is klantenservice in … Lees verder
Aan het stuur van je inkomend belverkeer
Als jij verantwoordelijk bent voor het managen van de klantenservice, ben je vast bekend met het balanceren tussen agent beschikbaarheid en de inconsistente, vaak onvoorspelbare instroom van telefoontjes. Wat je eraan kunt doen is vaak beperkt; meer … Lees verder
De telefonie oplossing voor De Kindertelefoon
De Kindertelefoon is een vertrouwde plek voor kinderen en jongeren tussen 8 en 18 jaar. Ze bieden een luisterend oor via telefoon en chat voor elke vraag of zorg. Met meer dan 800 vrijwilligers verspreid over 7 locaties, voert De Kindertelefoon … Lees verder
Hoe je het gesprek gaande kunt houden op alle kanalen
Wil jouw merk uitstekende klantenservice bieden? Dan is het onmisbaar om een goed onmnichannel platform te hebben. Nog beter als je het kunt integreren met je CRM en/of ticketingsoftware. Dit geeft je medewerkers een enkelvoudig klantbeeld en maakt … Lees verder
Omnichannel oplossing voor het klantcontact van IChoosr
iChoosr koppelt vraag en aanbod in duurzame energieproducten aan elkaar in meerdere landen. Dit doet zij door gemotiveerde klanten te verbinden aan gekwalificeerde installateurs van duurzame energieproducten via gebruiksvriendelijke platforms. Dit … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 7
- Volgende »