In een tijdperk waarin digitale innovatie de boventoon voert, zou je verwachten dat traditionele communicatiemiddelen als bellen en sms’en zijn ingehaald door apps en QR-codes. Toch blijkt het tegenovergestelde waar in de wereld van … Lees verder
De klantenservice van de toekomst: Proactief én gedreven door tevreden medewerkers
De klantenservice van de toekomst: Proactief én gedreven door tevreden medewerkers De klantenservice van morgen staat op het punt om een nieuwe fase in te gaan. Twee kernbegrippen vormen hierbij de ruggengraat: proactieve oplossingen en … Lees verder
Hoe bouw je vertrouwen op tussen voicebots en hun gebruikers?
Waarom vertrouwen? Vertrouwen is een cruciaal aspect van elke interactie. In deze blog bespreken we de belangrijkste factoren die invloed hebben op het vertrouwen dat gebruikers in een voicebot hebben. Ook geven we tips om voicebots te ontwerpen die … Lees verder
Hergebruik je chatbot voor je voicebot: Efficiënter klantcontact met minder werk
Veel bedrijven hebben al een chatbot of zijn er een aan het implementeren. Maar wist je dat je dezelfde logica en content eenvoudig kunt hergebruiken voor een voicebot? Zo bied je jouw klantenservice niet alleen via chat, maar ook via spraak. Dit … Lees verder
Hoe Talpa Network de belcapaciteit van Radio 538 en Radio 10 optimaliseerde
Radio blijft een belangrijk medium met een dagelijks bereik van 58% van alle Nederlanders. Met 3 FM-stations (Radio 538, Radio 10 en Sky Radio) en bijbehorende dab+ en online kanalen, is Talpa Network één van de grootste spelers op de radiomarkt. … Lees verder
Remote werken: de toekomst van de klantenservice
Het werken op afstand is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Ook op klantenservice afdelingen. Steeds meer agents werken vanuit huis, wat zowel bedrijven als werknemers ten goede komt. Wat zijn hiervan de voordelen en welke uitdagingen moeten … Lees verder
Hoe de Nederlandse Postcode Loterij 11% conversiestijging behaalde door 1 wijziging
De Nationale Postcode Loterij (NPL) is de grootste goede doelen loterij van Nederland en heel actief op het gebied van (inbound) telemarketing. De NPL werkt met verschillende callcenters samen voor de afhandeling van deze calls. Conversie van bellers … Lees verder
Welke impact heeft de AI Act op klantenservice?
AI (Artificial Intelligence); je ontkomt er tegenwoordig bijna niet meer aan. Het wordt meer en meer toegepast en vaak zonder dat je het doorhebt, ook in klantenservice. Meestal nog onschuldig, maar de vraag is hoe lang dat zo blijft. Reden genoeg … Lees verder
Compliance in telco
Hoe zorg je ervoor dat jouw klantenservice nummers compliant zijn? Een thema waar je je liever niet druk om maakt is compliancy van jouw klantenservice telefoonnummers. Voldoen deze nummers aan de eisen van het land waarin ze actief zijn? Dat gaat … Lees verder
Implementeren zonder zorgen
Een nieuwe contact center oplossing implementeren en bijbehorende informatie migreren is vaak nogal een ding. Iets waar menig bedrijf tegenaan hikt. Hoe zorg je ervoor dat je niets vergeet? Dat alles aan de security-eisen voldoet? En de … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 8
- Volgende »