De laatste jaren neemt de adoptie van Salesforce in Nederland steeds sterker toe. De belangrijkste reden daarachter is mijns inziens dat klanten en gebruikers steeds beter begrijpen hoe ze Salesforce effectief in moeten zetten. In eerdere jaren werd … Lees verder
Klantsucces in het ‘connected’ tijdperk, verder dan CRM
“Mobiel, cloud computing, social media, data en het Internet of Things komen steeds meer samen” Mensen zijn zowel privé als zakelijk steeds meer online en mobiel verbonden. Dat biedt organisaties mogelijkheden om op basis van slimme diensten de … Lees verder
Salesforce helpt Menzis bij waardecreatie voor de klant
Menzis is met 2,25 miljoen verzekerden één van de grote zorgverzekeraars van Nederland. Twee jaar geleden startte de organisatie met een nieuwe strategie die vanuit de gehele organisatie de mens centraal stelt om klanten beter te kunnen bedienen. De … Lees verder
Salesforce for Messenger opent nieuw contactkanaal
Eerder deze maand introduceerde Facebook het Messenger-platform als instrument om bedrijven in staat te stellen op een geheel andere manier contact te onderhouden met hun klanten. Het potentieel is enorm. Elke maand gebruiken meer dan 900 miljoen … Lees verder
Neelie Kroes opent Girlsday 2016 op World Tour Amsterdam
StartupDelta Special Envoy Neelie Kroes geeft op donderdag 14 april in aanwezigheid van zestig meisjes het startschot voor Girlsday 2016 tijdens de Salesforce World Tour Amsterdam in de RAI. Girlsday is één van de activiteiten van VHTO om meisjes te … Lees verder
4 stappen naar een klantenservice die méér is dan een verplicht nummer
Klant is koning. Dat riepen we al een tijdje, maar inmiddels is het ook echt zo. De klant bepaalt en heeft meer macht, kennis en handelingsvrijheid dan ooit tevoren. En beschikt over de middelen en de wil om die macht ook te gebruiken. Het draait dus … Lees verder
Wat is klantsucces?
Klantsucces is het succesvol maken van je klanten. Hoe maak je je klanten blij en tevreden. Zó tevreden dat ze bij je blijven, steeds meer business met je doen en uiteindelijk een ambassadeur voor je worden, een Net Promotor. Dat kan alleen als je … Lees verder
Betere Social Customer Service via Twitter
Een volwassen en innovatieve service-organisatie wil graag via alle beschikbare kanalen in contact staan met zijn klanten. Twitter is voor veel bedrijven in dat opzicht van levensbelang. Voor organisaties als KLM is Twitter zelfs een van de … Lees verder
Neelie Kroes keynote speaker op Salesforce World Tour Amsterdam 2016
Oud-Eurocommissaris Neelie Kroes, ambassadeur van StartupDelta, is keynote speaker is tijdens de Salesforce World Tour Amsterdam. Het World Tour-event is het grootste gratis businessinnovatie-evenement van Nederland en vindt dit jaar plaats op … Lees verder
De toekomst van marketing in Nederland
In het kader van ons onderzoek naar de actuele en toekomstige toestand van digitale marketing nodigen we alle marketeers uit voor deze kort durende enquête. Ontvang een Amazon gift card na het invullen van deze enquête. Klik hier om naar de … Lees verder