CRM is booming. Maar bestaat toch al enige tijd. Wat is CRM? En wat maakt dat het nu zo 'hot' is? CRM-markt groeit snel De wereldwijde CRM-markt heeft het afgelopen jaar opnieuw een gezonde groei laten zien van ruim 12%. Dit heeft analistenbureau … Lees verder
5 manieren om de Millennial van dienst te zijn
Millennials bellen echt niet graag met de klantenservice. Sterker nog: 34 procentgaat nog liever naar de tandarts dan dat zij een service-agent bellen. Ofschoon deze grote generatie voice-gebaseerde dienstverlening verafschuwt, betekent dit niet … Lees verder
3 nieuwe manieren om klantenservice aan te pakken
Uitmuntende klantenservice bieden is niet zo simpel. Iedereen weet hoe belangrijk het is. De opkomst van hyperverbonden en hypergeïnformeerde consumenten heeft ertoe geleid dat prijs en product niet langer de belangrijkste onderscheidende … Lees verder
Integrale logistiek vraagt integratie Sales en Service
De boekenmarkt loopt al jaren terug. Mensen lezen minder boeken en uitgevers worstelen met digitalisering en verdienmodellen. Om te kunnen groeien in een krimpende markt, gooide logistiek dienstverlener CB in 2012 het roer om. CB, voorheen … Lees verder
Customer Experience is niet alleen het domein van marketing
Combineer marketing, Sales en Service Vandaag de dag hebben klanten meer informatie, keuzes en macht dan ooit tevoren, waardoor het leveren van een geweldige customer experience uiterst belangrijk is voor elk bedrijf. Het creëren van naadloze, … Lees verder
8 aandachtspunten voor een snelle overstap naar de cloud
Verwachtingen van klanten zijn veranderd. Uw klanten zijn nu hyperverbonden, zowel mobiel als via social media, bovenop de niet-digitale kanalen; hierdoor verandert de manier waarop we zaken doen. De druk op bedrijven om te voldoen aan die … Lees verder
5 voordelen van live chat op jouw website
Live chat op websites. Je ziet het meer en meer. En met reden! Het is verbazend hoeveel impact live chat heeft op zowel de klantenservice als de sales performance. Hier zijn 5 redenen waarom wij denken dat het een essentiële online tool is. 1. … Lees verder
AVG verbetert support dankzij inzet community
AVG, The Online Security Company, is een belangrijke, in Amsterdam gevestigde speler op het gebied van online informatiebeveiliging. Het beursgenoteerde bedrijf (NYSE:AVG) beveiligt en beschermt apparaten, data en mensen tegen een reeks van … Lees verder
Al 8 keer op rij Kampioen in Gartner’s CRM Customer Engagement Center Magic Quadrant
Je hebt winnaars en winnaars. En gedoodverfde winnaars die toch verliezers blijken te worden. Ajax weet er na dit weekend alles van… Vooral gedoodverfde winnaars hebben het namelijk nog wel eens moeilijk de waar te maken. Toch is het Salesforce … Lees verder
LeasePlan schakelt sneller met Salesforce
LeasePlan heeft de klant altijd al de hoogste prioriteit gegeven, direct vanaf het begin, meer dan 50 jaar geleden. Maar nu moet het naast de klanten ( de bedrijven) ook de bestuurders zelf centraal zetten. Met als gevolg: meer relaties en nog veel … Lees verder