Begin 2020 zag de wereld er voor organisaties heel anders uit dan nu. De verwachting was toen nog dat innovatieve technologieën, verbeterde personalisatie en nieuwe manieren om gegevens te delen een revolutie teweeg zouden brengen in de manier waarop … Lees verder
De beste klantenservice is geen hogere wiskunde meer
Met de klant in gesprek over je diensten, op een respectvolle en gelijkwaardige manier? Het kan eigenlijk alleen maar als je echt inspeelt op zijn individuele behoeften. Zonder automatisering en AI is dit tegenwoordig bijna niet te doen, laat staan … Lees verder
Whitepaper: Reset uw customer service strategie in tijden van disruptie
Al vóór de COVID19-crisis vond meer dan 80% van de klanten dat interacties met serviceafdelingen te lang duurden. Nu wachttijden recordniveaus bereiken, zijn innovatieve manieren nodig om hier iets aan te doen. In dit whitepaper staan vijf … Lees verder
Een stap dichter bij échte 1-op-1 klantinteractie
Organisaties denken vaak dat ze hun klanten één-op-één benaderen, maar in werkelijkheid sturen ze dezelfde productpushes naar dezelfde klantsegmenten. Personen waarvoor de campagne eigenlijk niet meer relevant is, worden dan alsnog bestookt met … Lees verder
Intelligente klantenservice: een absolute must
In tijden waarin de concurrentiedruk nog nooit zo hoog is geweest, is een goede klantenservice belangrijker dan ooit. De digitale klant stelt hoge eisen en een negatieve service-ervaring vanwege een slecht advies of lange wachttijden wordt dan ook … Lees verder
Telco’s tonen meer hart voor de klant in corona-tijdperk
Telco’s hebben niet het imago van meest klantvriendelijke organisaties. Hun telemarketeers bellen steevast onder etenstijd, proberen je aan zich te binden met meerjarige contracten en verrassen je keer op keer met extra kosten. Maar tijdens deze … Lees verder
Balanceren op het koord van de klantervaring
Koorddansen zonder vangnet – alleen het idee al klinkt voor de meeste mensen waarschijnlijk als een nachtmerrie. Voeg daar dan nog eens ongewenste omgevingsgeluiden, een sterke wind en andere afleiding aan toe, en je zou denken dat het zelfs voor de … Lees verder