Vianen, 6 november 2017 – Frontline, expert op het gebied van innovatief klantcontact, is genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards in de categorie Best Specialized Partner. Op 15 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de … Lees verder
Koos Konijn Foundation mede mogelijk gemaakt door Frontline
Frontline, expert op het gebied van innovatief klantcontact, werkt mee aan het fantastische initiatief bij haar klant Roompot Vakanties: de Koos Konijn Foundation. Gasten van de Koos Konijn Foundation kunnen voor informatie en vragen bellen naar het … Lees verder
Frontline is FD Gazelle 2017
Vianen, 18 oktober 2017 – Frontline is voor het tweede opeenvolgende jaar uitgeroepen tot FD Gazelle 2017. Het bedrijf behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De uitreiking van de award vindt plaats op 16 november in de Deventer … Lees verder
UITNODIGING: Spraaktechnologie en AI succesvol inzetten in uw contact center?
Steeds meer organisaties maken gebruik van een vorm van spraaktechnologie of spraakherkenning. Bent u benieuwd hoe u dit succesvol in uw contact center inzet? Wanneer het op de juiste manier wordt ingezet zijn de resultaten … Lees verder
ISO 27001 Certificaat voor Frontline
VIANEN, 25 september 2017 - Frontline heeft officieel het belangrijke ISO 27001 certificaat ontvangen. Omdat er iedere dag gewerkt wordt met vertrouwelijke data van klanten, is dit certificaat van groot belang. ISO 27001 ISO 27001 is bedoeld voor … Lees verder
Boek een gratis inspiratiesessie ‘Waarde creatie in het contact center’
Een uitstekende (omnichannel) klantbeleving ontstaat wanneer een klant in haar customer journey op alle ’touch points’ ‘’uitstekend’’ wordt geholpen. Een negatieve ervaring blijft vaak hangen en resulteert doorgaans in een slechte klanttevredenheid … Lees verder
Gate 2020 tijdens Multichannel Conference: dé plek voor visie en inspiratie!
Tijdens Multichannel Conference 2017 faciliteren Tracebuzz, Verint en Frontline een tweedaags programma over customer journeys in het Gate 2020 Theater. Gate 2020 is de gezamenlijk opgerichte naam voor dit theater wat staat voor dé plek op … Lees verder
WHITEPAPER: Customer journey mapping in 5 stappen
Toekomstbestendig klantcontact Een nieuwe auto kopen, een verzekeringscontract afsluiten, of een adreswijziging doorgeven bij de energiemaatschappij. Welke reis een klant ook aflegt, één ding staat vast: hij wil zijn doel zo snel en soepel mogelijk … Lees verder
Frontline en Tracebuzz gaan samenwerking aan
Om haar klanten ook te kunnen ontzorgen op het gebied van nieuwe kanalen via bijvoorbeeld social media gaat Frontline een strategische samenwerking aan met Tracebuzz. Door het opnemen van deze krachtige customer engagement oplossing in haar … Lees verder
Frontline is FD Gazelle
Ieder jaar reikt Het Financieele Dagblad de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Het hoofdcriterium is een omzetgroei van minimaal 20% over een periode van drie jaar. “Ik ben enorm trots op wat we in de afgelopen … Lees verder