Vianen, 16 mei 2019 – Frontline, expert in innovatieve klantcontactoplossingen, is een samenwerking aangegaan met Harbers ICT. Deze samenwerking biedt Frontline de mogelijkheid om klanten een volledig pakket aan clouddiensten te leveren … Lees verder
Optimaal klantcontact bij SnelStart op basis van Skype for Business
SnelStart wil klanten snel en goed helpen en daarom is klantcontact voor hen ontzettend belangrijk. Investeren in klant contact technologie waarmee dat goed en via meerdere kanalen kan is voor hen dan ook een vanzelfsprekendheid. … Lees verder
Selfservice sucks? Welnee… Selfservice rocks!
De meeste organisaties die ik spreek zijn het er over eens: zet automatisering en/of selfservice in voor contacten die irritant zijn voor de klant. Toch is het voor veel organisaties nog lastig om dit goed te organiseren. Ik was daarom ook erg … Lees verder
Frontline maakt Skype for Business in combinatie met een omnichannel contact center beschikbaar
VIANEN, 9 april 2019 - Frontline Services heeft een partnership gesloten met ORdigiNAL voor het leveren van een Microsoft Unified Communication oplossing uit de cloud. Vanuit het IBM datacenter in Amsterdam levert Frontline een … Lees verder
KLANTVIDEO: Hoe werken mens en techniek samen bij Callexcell?
Callexcell is een groeiend facilitair contact center in België met op dit moment ruim 900 medewerkers. Hoe werken mens en techniek samen bij Callexcell? En hoe ondersteunt een partner als Frontline hen daarbij? Welke … Lees verder
Een telefonische klantenservice? Wat ouderwets!
Keuzestress… Contact opnemen met de klantenservice van een organisatie geeft mij tegenwoordig bijna keuzestress. De keuze in het aantal kanalen is reuze: chat, e-mail, Twitter, SMS, Facebook, Snapchat, WhatsApp, LinkedIn en oh ja, natuurlijk ook nog … Lees verder
Hoe zet je de volgende stap in klantgerichtheid?
Ga in gesprek | 26 maart 2019 Hoe zet je de volgende stap in de klantgerichtheid van je organisatie? Inspiratie, kansen, valkuilen en onverwachte inzichten Schrijf je in voor de Ronde Tafel Klantbeleving is hot! De Net Promoter Score … Lees verder
KLANT AAN HET WOORD: Zo verhoogt De Persgroep hun klanttevredenheid
BEKIJK DE VIDEO De Persgroep Nederland is een toonaangevende uitgever van 167 nationale, regionale en lokale nieuwsmerken. De afdeling klantenservice houdt zich met name bezig met bezorgklachten en het werven en behouden van abonnees. In 2015 is … Lees verder
Slachtofferhulp Nederland klaar voor de toekomst met innovatief Klant Contact Systeem
Slachtofferhulp Nederland helpt slachtoffers, nabestaanden, betrokkenen en getuigen na een misdrijf, verkeersongeluk of calamiteit. Jaarlijks worden circa 300.000 slachtoffers ondersteund. Waardevolle communicatie en goede dienstverlening richting … Lees verder
Hans Reuver nieuwe directeur Frontline
Focus op verdere groei en verbeteren klanttevredenheid Vianen, 28 augustus 2018 – Hans Reuver wordt per 1 september aanstaande de nieuwe directeur van Frontline Services. De huidige directie, Marcel Reuvers en GertJan Coolen, doet een stap … Lees verder