Stel dat je van 100% van je gesprekken écht weet waar ze over gaan? Kwalitatief hoogwaardige producten en scherpe prijzen zijn tegenwoordig niet meer voldoende om je concurrenten voor te blijven. Het onderscheidend vermogen van je organisatie ligt … Lees verder
In 10 stappen naar kennismanagement
Kennis delen is voor veel organisaties geen vanzelfsprekendheid. En toch wil je hier als organisatie slim mee omgaan. Kennismanagement is meer dan het op orde hebben van je kennishuishouding. Uiteindelijk gaat het er om dat kennis goed kan worden … Lees verder
Drukwerkdeal.nl kiest voor Verint Monet om medewerkers optimaal te roosteren
Eenvoudig plannen van medewerkers en verhogen van servicelevels DEVENTER, 18 februari 2020 – Drukwerkdeal.nl, dé grootste online drukkerij van Nederland en België, gaat gebruik maken van Verint Monet als Workforce … Lees verder
6 manieren voor (on)tevreden klanten
Als ondernemer, organisatie, bedrijf of stichting wil je tevreden klanten. Punt uit. Niemand zit te wachten op klachten, zeurende klanten, kapotte spullen, retourzendingen, omruilingen en vervelende belletjes. Jij als klant aan de andere kant zit … Lees verder
Frontline Solutions gaat voor ‘the perfect journey’
Frontline, de leverancier van klantcontact oplossingen, gaat verder onder de nieuwe naam Frontline Solutions. Die nieuwe naam markeert een strategiewijziging: het bedrijf wil zich positioneren als solutions provider. Dat is zeg maar de … Lees verder
PERSBERICHT: Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions
Vianen, 10 december 2019 – Frontline, leverancier van klantgerichte en innovatieve klantcontactoplossingen, gaat met ingang van vandaag verder onder de nieuwe naam Frontline Solutions. De nieuwe naam markeert een strategiewijziging. Frontline werd … Lees verder
Spreadsheets om je mensen in te plannen? Dat kan makkelijker!
Excellente klantenservice helpt je om je te onderscheiden van de concurrentie. Steeds vaker kiezen klanten bedrijven en producten op basis van het niveau van klantenservice dat ze krijgen. Maak je van klantenservice een prioriteit in jouw … Lees verder
Klantcontact integratie vaak irritatie. Hoe dan wel?
Hans Reuver maakte een jaar geleden de overstap van Teleperformance naar de IT-dienstverlener Frontline. Hoe is het om een corporate te verruilen voor een mkb-bedrijf? En welke kant wil Reuver op met Frontline? Frontline (30 medewerkers, met name … Lees verder
De perfecte virtuele assistent in Rome
Wat een wereldstad is Rome! Onlangs was ik daar voor een stedentrip. Na een zeer geslaagd weekend was het tijd om op de laatste dag in te checken voor onze vlucht naar Amsterdam. Ondanks verschillende pogingen via zowel de app als online, lukte het … Lees verder
Zo los je de uitdaging van omnichannel klantcontact op!
Als het gaat over klantcontact lijkt het vandaag de dag alleen nog maar te gaan over Digitalisering, Artificial Intelligence, Customer Experience en het inzetten van Bots. Maar als ik kijk naar recente onderzoeken van o.a. Dimension Data*, Stichting … Lees verder