RDW gaat met het telefonieplatform van het Klant Contact Centrum de cloud in. In een aanbesteding toonde Frontline Solutions aan de beste partij te zijn voor een volledige Contact Center as a service (CCaas-) oplossing en gaat die als partner … Lees verder
Royal FloraHolland kiest Frontline Solutions als partner voor WFM en cloud klantcontact oplossing
Royal FloraHolland, de grootste bloemenveiling ter wereld, en Frontline Solutions gaan gezamenlijk Genesys Cloud implementeren en uitrollen als klantcontact oplossing. Daarbij wordt de Workforce Management oplossing Verint … Lees verder
Slim en gericht je klantenservice verbeteren met speech analytics
Door de gesprekken die bij jouw klantenservice binnenkomen, heb je een enorme berg aan data. En je weet zéker dat er in die berg waardevolle informatie zit. Maar waar begin je om dat boven water te krijgen? Je bent namelijk wel benieuwd hoe het … Lees verder
Slim en gericht je klantenservice verbeteren met Speech Analytics
Hoe is het toch mogelijk dat de gesprekken van de klantenservice steeds langer duren? Saskia, de klantenservicemanager van hippelaarzen.com, zit met haar handen in het haar. Dagelijks ziet zij de gemiddelde afhandeltijd op de klantenservice … Lees verder
Déze medewerker is nooit ziek!
In deze tijd van snotneuzen, corona en zieke medewerkers, zijn bedrijven op zoek naar manieren om toch optimaal met hun klanten te communiceren. Hoe ideaal is het als je dan een medewerker hebt die nooit ziek of verkouden is? Hoera, lang leve de … Lees verder
Speech Analytics in je contact center – 10 redenen
Met alleen scherpe prijzen en goede producten blijf je tegenwoordig je concurrenten niet meer voor. Persoonlijke service die door de klant als ultiem ervaart: daar ligt je voorsprong. Dat klinkt natuurlijk fantastisch, maar hoe zorg je voor een … Lees verder
De perfecte klantreis
Dat klinkt natuurlijk geweldig: de perfecte klantreis. Een reis waar je als klant geen frustraties, oponthoud of hindernissen tegenkomt. Dat proces om écht goede ervaringen te leveren aan je klanten wordt steeds vaker een uitdaging. Als … Lees verder
Videobellen in je contact center – 15 voordelen
Succesvol videobellen in je contact center Weer een nieuw kanaal, nou ja nieuw… Videobellen op zich is niet nieuw meer, maar wel krijgen we steeds vaker de vraag hoe dit kan werken in een contact center. Zeker als je persoonlijk klantcontact … Lees verder
Frontline Solutions her-certificeert zich voor ISO27001
Vianen, 9 juli 2020 – Frontline Solutions heeft zich opnieuw weten te certificeren voor ISO27001, de internationale standaard voor informatiebeveiliging. Jaarlijks vindt de verplichte audit plaats en eens in de drie jaar een gehele her-certificering. … Lees verder
24/7 BZ ContactCenter verlengt overeenkomst voor cloud dienstverlening
Vianen, juni 2020 – Het ministerie van Buitenlandse Zaken zette in 2019 een aanbesteding voor Cloud dienstverlening in de markt voor het 24/7 BZ ContactCenter. Zij zochten een dienstverlener voor het leveren en beheren van functionaliteiten voor … Lees verder