Verouderde systemen en processen, veranderende wettelijke eisen, stijgende serviceverwachtingen van je klanten en steeds hoger wordende kosten. En ondertussen worstel je als organisatie in de financiële sector met persoonlijke service bieden. … Lees verder
De 6 grootste klantenservice uitdagingen – En zo los je ze op
Heb je een klacht? Dan schrijf je een brief of je belt naar een bedrijf. Nou ja… zo simpel was het ooit. De digitalisering en de verwachtingen van klanten maken de dingen een stuk minder simpel voor de klantenservice van bedrijven. We geven je de 6 … Lees verder
Waarom je web messaging wilt in plaats van traditionele chat
Bij veel websites zie je het zodra je die bezoekt: een chatvenster rechtsonder. Je typt je vraag en de (virtuele) medewerker beantwoordt deze zo goed mogelijk. (Dat dit nog steeds weleens tot hilarische of frustrerende gesprekken leidt, herken je ook … Lees verder
Het keuzemenu: one size fits nobody
Zeker weten dat dit jou ook weleens overkomt: Je neemt contact op met een organisatie en het eerste wat je hoort is zo’n fijn keuzemenu. Grote kans dat jouw keuze er niet tussenstaat. Of pas ergens aan het einde. Of dat er zoveel keuze is dat je … Lees verder
Frontline Solutions breidt diensten uit met digitale spraakassistent van AssistYou
Vianen, 17 februari 2022 – Vanuit de gedachte “het digitale zo persoonlijk mogelijk maken”, zijn Frontline Solutions en AssistYou het afgelopen jaar een samenwerking aangegaan. De digitale spraakassistent (voicebot) die AssistYou ontwikkelde is een … Lees verder
Movenience is met Genesys Cloud klaar voor de toekomst
“Wat willen we met onze IT-omgeving?” Een vraag die eens in de zoveel tijd op tafel komt. Zo ook bij Movenience, de innovatieve onderneming, gespecialiseerd in mobiliteitsgerelateerde betaalservices. Met hun diensten maken ze het weggebruikers … Lees verder
Al die contactkanalen… Kan dat ook anders?
Houdt het ooit nog op met alle contactkanalen die er zijn en erbij blijven komen? Hoe blij worden je medewerkers er inmiddels van? En zien je klanten door de bomen het bos nog wel. Een belangrijke vraag die we dan ook steeds vaker krijgen van onze … Lees verder
Wat is nou écht de reden voor een Cloud contact center?
We roepen het allemaal als we het over cloud-oplossingen hebben: "Het is zo lekker flexibel. Het is schaalbaar. Alle functionaliteiten zijn beschikbaar. Je betaalt naar gebruik. Iedereen gaat naar de cloud." En ja, met al die redenen is allemaal niks … Lees verder
Persoonlijk klantcontact net zo simpel als betalen met een QR-code
Hoe zorg je er als financiële instelling voor dat je klantcontact die 'persoonlijke touch' kunt blijven geven? Want dat de nodige uitdagingen spelen in de financiële sector, dat mag duidelijk zijn; De slag wordt gemaakt naar digitaal met … Lees verder
Roompot: het contact center naar de cloud in een maand
Van contractondertekening tot aan live-gang van het contact center in één maand tijd. Bij Roompot is het on premise contact center platform binnen die periode vervangen door de Genesys Cloud. Een bijzonderheid? De gehele implementatie was ook nog … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 7
- Volgende »