Customer experience software-leider zet steile curve door en stijgt maar liefst 24 plaatsen ten opzichte van 2019 Utrechtseptember 21, 2020 Freshworks, het softwarebedrijf voor klantenbetrokkenheid, is gestegen naar een 16e plek in de Forbes … Lees verder
- Freshworks
- Stationsplein 32
- 3511 ED Utrecht
- T. +31 8500 13362
- Neem contact op:
- T. +31 8500 1336
- E. sales@freshworks.com
- W. https://www.freshworks.com/nl/
Bij Freshworks geloven we dat de bedrijven van nu betere software verdienen – ready to go, eenvoudig te installeren en gebruiksvriendelijk. Daarom biedt Freshworks slimme customer engagement software voor bedrijven van elke omvang, om hen te helpen hun klanten te bereiken, helpen, verrassen en behouden. De 12 innovatieve SaaS-producten, van CRM tot helpdesk en
van chat tot project management, bieden een 360-gradenoverzicht van de klant en zorgen voor een optimale customer experience en engagement.
Freshworks is in 2010 opgericht in India naar aanleiding van een slechte customer experience na een kapotte tv, en is inmiddels uitgegroeid tot een snelgroeiende wereldwijde onderneming met meer dan 2.700 medewerkers in dienst.
Ga voor meer informatie naar www.freshworks.com/nl of www.freshworks.com/nl/customers/
Freshworks is in 2010 opgericht in India naar aanleiding van een slechte customer experience na een kapotte tv, en is inmiddels uitgegroeid tot een snelgroeiende wereldwijde onderneming met meer dan 2.700 medewerkers in dienst.
Ga voor meer informatie naar www.freshworks.com/nl of www.freshworks.com/nl/customers/