De laatste jaren vindt er bij veel organisaties een verschuiving plaats van offline naar online activiteiten. Deze trend zien wij ook terug bij onze klanten. In de veranderde markt is het erg belangrijk om in te spelen op de veranderende wensen van … Lees verder
Carinova maakt gebruik van bereikbaarheidsdienst Mtel
Carinova is een zorgorganisatie met een sterke, lokale verankering. Voor de afdeling thuiszorg levert klantcontact specialist Mtel aan 70 zelfstandige teams een bereikbaarheidsdienst. Met de dienst zorgt Carinova voor een maximale telefonische … Lees verder
2 maart: Mtel organiseert webinar over vernieuwde concepten met Online Contact Center
Vernieuwende concepten voor de interactie met uw klant worden mogelijk met Online Contact Center (OCC) van Mtel. De nieuwste versie van OCC is nu beschikbaar. De contact center dienst van Mtel biedt een zeer complete klantcontact omgeving vanuit de … Lees verder
ViPcom stapt met Mtel in cloud contact center dienstverlening
Mtel en ViPcom zijn een strategisch partnership aangegaan. Met de samenwerking heeft ViPcom de mogelijkheid om het volledige cloud communicatie portfolio van Mtel aan haar klanten aan te bieden. Achtergrond Van oudsher wordt de contact center … Lees verder
Cloud Contact Center: De 7 voordelen voor de klantcontact manager
Bedrijven willen snel inspelen op de veranderende klantwensen en dit vergt veel van het klant contact center. Tegenwoordig willen klanten proactief geïnformeerd worden en daarnaast persoonlijk benaderd worden. Dit kost veel tijd en geld voor uw … Lees verder
Mtel levert cloud contact center aan Cannock Chase
Cannock Chase gaat gebruik maken van de cloud contact center dienst van klantcontactspecialist Mtel. Met de dienst Online Contact Center (OCC) van Mtel krijgt het contact center van Cannock Chase alle gewenste functionaliteiten om de klant nu en in … Lees verder
Vernieuwende omnichannel klantconcepten met Online Contact Center
Rotterdam, 2 februari 2016 Vernieuwende concepten voor de interactie met uw klant worden mogelijk met Online Contact Center van Mtel. Vanaf vandaag is de nieuwe versie van Online Contact Center beschikbaar. De contact center dienst van Mtel biedt … Lees verder
Webinar: Optimale bereikbaarheid van thuiszorgteams
Thuiszorgorganisaties realiseren zich dat een goede bereikbaarheid van de (zelfsturende) zorgteams van groot belang is, maar worstelen met de inrichting daarvan. Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van telefonische bereikbaarheid van medewerkers … Lees verder
Webinar: Onderscheidend klantcontact met het Klantcontactmodel
In één uur uw klantcontactproces in kaart De business consultants en servicemanagers van Mtel zijn nauw betrokken bij de ontwikkeling die contact centers en afdelingen klantenservice doormaken in hun weg naar onderscheidend klantcontact. Een … Lees verder
Omnichannel klantcontact – Hoe kunt u alle contactkanalen naadloos op elkaar aan laten sluiten?
U wilt het liefst dat klanten zo veel mogelijk met een relevante vraag naar uw klantenservice afdeling of contact center bellen. Dit scheelt niet alleen een hoop wachttijd voor de beller, het wordt ook rustiger bij u op de afdeling. Maar klanten zijn … Lees verder