Werkt uw organisatie inmiddels al met software uit de cloud? Ook het Contact Center wordt steeds vaker vanuit de cloud geleverd. Dat brengt een hoop voordelen en positieve veranderingen met zich mee. Welke dat exact zijn? Speciaal voor u hebben wij … Lees verder
Welke voordelen kunt u verwachten van een Cloud Contact Center?
Snel inspelen op de veranderende klantwensen vergt veel van uw klant contact center. Klanten willen proactief geïnformeerd worden en een persoonlijke aanpak. Cloud contact center diensten geven u de ruimte om elk contactmoment te benutten om de … Lees verder
Webinar: ‘Onderscheidend klantcontact in de e-commerce’
Webwinkels worden steeds groter, professioneler en de concurrentie groeit. Hoe kunt u zich als organisatie onderscheiden? Dat vertellen wij u in een speciaal voor e-commerce bedrijven georganiseerd webinar: ‘Onderscheidend klantcontact in de … Lees verder
Knab zet Cloud Contact Center van Mtel in
Online bank Knab is opgericht vanuit de overtuiging dat het echt anders moet in de financiële wereld. Ook op het gebied van service en daarom krijg je zeven dagen per week direct een medewerker aan de lijn. Dankzij de cloud contact center dienst van … Lees verder
Beter Horen kiest voor cloud communicatieomgeving van Mtel
Beter Horen heeft gekozen voor Mtel als partner op het gebied van klantcontact. Het hoofdkantoor, de klantenservice en alle 180 Nederlandse vestigingen worden binnenkort aangesloten op het netwerk van Mtel. Omdat Beter Horen deze diensten gaat … Lees verder
Avaya vraagt chapter 11 aan: Goed of slecht nieuws voor Avaya klanten?
In januari heeft Avaya in de Verenigde Staten ‘Chapter 11 bankruptcy protection’ aangevraagd. Het is onduidelijk hoe de aanvraag van deze faillissement beschermingsconstructie zich ontwikkelt. Ook is het onbekend of de continuïteit van de … Lees verder
NIP kiest voor Online Bedrijfstelefonie van Mtel
Het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP) introduceert het nieuwe werken en heeft met Online Bedrijfstelefonie inclusief contact center functionaliteit van Mtel haar communicatieoplossing gevonden. Met de inzet van deze cloud … Lees verder
Klanten verrassen tijdens de Mtel kennissessie
De kennissessie van Mtel trok zo’n 150 bezoekers, zij werden verrast door een flinke interactieve bijeenkomst. Het thema “Verras je klant” liep als een rode draad door de avond heen. Met behulp van het online interactie programma ‘Buzzmaster’ opende … Lees verder
Laatste plekken Mtel kennissessie 6 december!
Wat? Tijdens de Mtel kennissessie zullen verschillende klantcontact professionals een interactieve presentatie geven over de laatste ontwikkelingen op het gebied van klantcontact. Het thema is: ‘Verras je klant!’ Greenchoice heeft een ruim positieve … Lees verder
Het einde van on-premise communicatiesystemen
Avaya overweegt in de VS surseance van betaling aan te vragen en zijn callcenter software onderdeel te verkopen. Het bedrijf kampt al jaren met verliezen en ziet zich genoodzaakt rigoureuze maatregelen te nemen om de schulden het hoofd te bieden. Is … Lees verder