Het nieuwe normaal is in deze tijden: werken van thuis en via een videocommunicatieplatform ook visueel contact houden met medewerkers, klanten, patiënten, leerlingen, enz. Belangrijk hierbij is veiligheid: hoe veilig zijn de data, de gevoerde … Lees verder
Enghouse webinar – 7 mei 2020 om 11u
Maak van videocommunicatie een duurzaam - en vooral een veilig - kanaal in jouw bedrijf, ook na deze wereldwijde gezondheidscrisis. Met het verplichte thuiswerken, zagen we ook de versnelde implementatie van videocommunicatie in diverse … Lees verder
Tijdelijk gratis videoconferencing met Vidyo Vraag nu jouw gratis licentie aan!
Terwijl de wereld de uitbraak van het coronavirus Covid-19 onder controle probeert te krijgen, doet Enghouse Interactive er alles aan om zorgorganisaties en andere te ondersteunen met hun video-oplossing. We verlenen je organisatie voor een … Lees verder
Enghouse-video: efficiënte communicatie ondanks ziektes of slecht weer
Tijdens de koude wintermaanden hebben bedrijven vaak te kampen met personeelsuitval door de weersomstandigheden en ziekte. Dankzij de door Enghouse ontwikkelde oplossing voor videosamenwerking hoeft dit het teamwork, de service aan klanten en het … Lees verder
Microsoft Teams integreren in het contact center
Digitale transformatie is een top prioriteit geworden bij bedrijven. Digitaal beïnvloedt niet alleen onze manier van werken en leven, maar ook de manier waarop bedrijven hun klanten benaderen: klantentrouw behouden en competitief blijven. Microsoft … Lees verder
The Forrester Wave Cloud Contact Center September 2018
Enghouse Interactive wordt genoemd als een 'strong performer' in de meest recente editie van The Forrester Wave Cloud Contact Center studie. Wil je er meer over lezen? … Lees verder
Hoe de juiste balans vinden tussen mens en machine?
De beste contact centers zetten chatbots in voor de meest datagestuurde taken, zodoende werklast te verdelen en het inzetten van de live agent zo efficiënt mogelijk te maken. Maar er zijn grenzen aan de mogelijkheden van technologie en zeker ook … Lees verder
EnghouseCloud Contact Center
Schaalbaar. Flexibel. Krachtig. Doeltreffend. EnghouseCloud Contact Center heeft een uitgebreid aanbod van omnichannel features met een heel gebruiksvriendelijke interface. Dankzij de onmiddellijke schaalbaarheid in combinatie met een … Lees verder