“Je bent nooit uitgeleerd in klantcontact”, stelde klantcontactspecialist Eric Hartmans bij aanvang van het kennisevent van Content Guru en KPN op 11 oktober in Maarssen. In klantcontact staat de mens centraal en wordt hij ondersteund door … Lees verder
Klantcontact en IT: Verbinden en kennis uitwisselen
Nicole Urlings, sinds 2009 manager van het Efteling contactcenter (ECC), kijkt terug op een rijke ervaring in klantcontact. 23 jaar geleden startte ze bij Kabeltelevisie Eindhoven, dat later werd overgenomen door UPC. “Over de afgelopen twintig jaar … Lees verder
Toekomst klantbeleving, WFM, multi-skilled werken en Internet of Things
Content Guru en KPN organiseren op dinsdag 11 oktober van 13.30-20.30 uur in Maarssen een uniek kennisevent met als thema Transitie naar de Cloud: Techniek, mensen en ontwikkelingen. Inspirerende sprekers van o.a. KPN IoT, TNS-NIPO, Olympia, … Lees verder
Technologie maakt de menselijke rol in klantcontact nog belangrijker
Klanten zijn veeleisend en het is cruciaal dat klantvragen, via welk kanaal dan ook, snel bij de juiste medewerker terecht komen die direct het correcte antwoord kan geven. Medewerkers moeten dan wel kunnen werken met systemen die hen optimaal … Lees verder
Consument profiteert optimaal van bereikbaarheid en service Pricewise
Een verouderde telefonieomgeving in combinatie met de groei van Pricewise en klanten, maakte een nieuwe koers noodzakelijk om de bereikbaarheid te verbeteren. Pricewise heeft regelmatig te maken met piekmomenten en wil zelf kunnen opschalen bij de … Lees verder
SAVE THE DATE kennisevent ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en ontwikkelingen’
Content Guru organiseert samen met partner KPN op dinsdag 11 oktober haar jaarlijkse kennisevent. Op deze dag gaan we vanuit diverse invalshoeken in op het centrale thema ‘Transitie naar de Cloud: techniek, mensen en … Lees verder
De impact van Internet of Things op klantenservice
Het is geen nieuws, dat bedrijven vandaag de dag een sterke focus op klantenservice moeten hebben als ze succesvol willen zijn én blijven in de competitieve markten. Wat wel nieuw is, is de opkomst van het Internet of Things (IoT). Het IoT kan de … Lees verder
Op naar de Cloud of nog even wachten?
Cloud is hot. Uit marktonderzoek van IT-onderzoeksbureau Giarte blijkt dat 86 procent van de organisaties uit het Giarte netwerk al actief zijn in de cloud. Nog maar 1 procent van de door Giarte ondervraagde bedrijven heeft geen plannen om cloud in … Lees verder
De vijf slechtste redenen om uw huidige Contact Center-oplossing te behouden
Op een bepaald moment realiseert u dat uw huidige Contact Center-oplossing niet geheel meer voldoet aan de veranderende markt en ontwikkelingen. Huiverig voor de gevolgen van het overstappen naar een nieuw systeem houdt u tegen om eens rond te kijken … Lees verder
De techniek en klantcontact
Klantcontact is een vak. Net zoals je talent kan hebben voor piano spelen, voetballen of boeken schrijven, kun je ook in klantcontact je beroep vinden. Klantcontact is direct verbonden aan klantbeleving, de manier waarop de klant het contact beleeft … Lees verder