Wat betekent niet bereikbaar zijn voor uw organisatie? Wat als u uw locatie moet verlaten vanwege een calamiteit? U kunt zich daar uiteraard voor verzekeren en veelal worden de kosten wel vergoed. Maar kunt u een waarde hangen aan de immateriële … Lees verder
Videoblog: wat is omnichannel en wat kun je ermee?
Regelmatig komen er vragen bij mij binnen over omnichannel. Wat betekent nu omnichannel en welke impact heeft omnichannel nu op mijn organisatie? De definitie van omnichannel is het centraal stellen van de klant. Als je de klant direct beschikbare … Lees verder
VIDEOBLOG: Wat betekent klantherkenning voor uw organisatie?
Als we het hebben over klantcontact, hebben we het vaak over inkomende- of uitgaande gesprekken via diverse kanalen die binnen komen op de verkoopafdelingen van organisaties. Maar zeker zo belangrijk zijn de aftersales of support afdelingen. Veelal … Lees verder
Roundtable: maakt buitengewone klantenservice het verschil voor uw organisatie?
Wist u dat tevreden klanten vaak meer business opleveren dan marketingcampagnes? Uw klantenservice is dan ook van groot belang. Het is cruciaal dat klantvragen snel bij de juiste medewerker terecht komen. Met een goede bereikbaarheid kunt u aan … Lees verder
Wat betekent klantherkenning voor uw organisatie?
Als we het hebben over klantcontact, hebben we het vaak over inkomende- of uitgaande gesprekken via diverse kanalen die binnen komen op de verkoopafdelingen van organisaties. Maar zeker zo belangrijk zijn de aftersales of support … Lees verder
Van lokaal naar cloud: zes aandachtspunten voor de overstap
Martin Taylor, directeur van Content Guru, bekijkt de zes aandachtspunten voor de overstap van lokaal naar cloud. Wat wilt u bereiken? Volgens een onlangs door onderzoeksbureau DMG Consulting gehouden enquête in de UK geldt voor circa 80% van … Lees verder
Trends in klantcontact
Hoe een bedrijf omgaat met klanten, is van grote invloed op de ervaring van de klant. Van een oriëntatiefase, het aankoopproces tot het gebruik van producten of diensten: de reis die een klant aflegt beoordeelt hij vanuit zijn eigen … Lees verder