Organisaties hebben steeds meer interesse om, naast reguliere medewerkers, ook hun klantenservice-medewerkers thuis te laten werken. Men begint in te zien dat dit kan samengaan met kostenbesparingen en meer flexibiliteit. Hierbij levert het ook … Lees verder
Video: Content Guru leverancier multichannel klantcontact-oplossingen
Content Guru levert multichannel klantcontact-oplossingen via het storm-platform. Met storm is uw organisatie op elk gewenst moment van de dag, via welk apparaat dan ook optimaal bereikbaar. Bekijk onze nieuwste corporate video voor meer … Lees verder
Content Guru winnaar UK IT ‘Cloud Provider of the Year’
Content Guru heeft een succesvol jaar afgesloten door het winnen van de ‘Cloud Provider of the Year’ award bij de Britse IT Industry Awards. Het evenement, georganiseerd door BCS en Computing Magazine, is de belangrijkste IT prijsuitreiking in de UK … Lees verder
Is jouw contactcenter klaar voor 2016? 6 belangrijke trends
In 2015 is ten aanzien van contactcenters onder meer veel gesproken over cloud-technologie, sociale klantenservice, omnichannel-communicatie, spraakanalyse, Big Data en de Customer Effort Score (CES). Maar wat heeft de toekomst in petto? Michael … Lees verder
Klantherkenning voor een optimale klantbeleving centraal bij Bruna
De klantenservice van Bruna behandelt vragen van diverse doelgroepen: de ondernemers en medewerkers uit de winkels en de consument. Hoewel in volume klein (gemiddeld 1.000 contacten per week) in diversiteit groot en complex. Om dit in goede banen te … Lees verder
Deze onderwerpen over klantenbinding zijn hot in 2016
In 2015 is ten aanzien van contactcenters onder meer veel gesproken over cloud-technologie, sociale klantenservice, omnichannel-communicatie, spraakanalyse, Big Data en de Customer Effort Score (CES). Maar wat heeft de toekomst in petto? Michael van … Lees verder
Gartner positioneert Content Guru als Challenger voor Contact-Center-as-a-Service (CCaaS) in West-Europa
Adviesbureau Gartner heeft voor het eerst onderzoek gedaan naar leveranciers van Contact-Center-as-a-Service (CCaaS). In het zogenaamde Magic Quadrant worden de twee grootste markten voor Cloud-contactcenters ter wereld in kaart gebracht. Content … Lees verder
Komen tot en profiteren van optimale klantherkenning met de cloud als basis
Klantcontact wordt in de praktijk veelal in één adem genoemd met sales. Logisch, omdat de salesafdeling een groot deel van het klantcontact bewaakt via e-mail, telefonie of chat. Toch zijn er genoeg andere afdelingen binnen een organisatie, denk aan … Lees verder
Videoblog: De klant proactief informeren voor een optimale klantbeleving
Verrast u de klant ook als het gesprek met uw organisatie is afgerond? Welke informatie weet u van de klant voordat u hem aan de telefoon hebt? Welke informatie kunt u hem geven zodat hij, ook als het druk is, de antwoorden krijgt waar hij naar op … Lees verder
Kennisevent: Wat betekent optimaal klantcontact voor jouw organisatie
Klanten verwachten dat ze u via de telefoon, mail, chat, sms of sociale media 24 uur per dag kunnen bereiken. En de manieren om met u in contact te komen groeien nog steeds. Is uw organisatie daar klaar voor? Krijg praktische tips en handvatten van … Lees verder